Skip to main content

سیستم های خنک کننده ماینر کریمی

بعضی از قسمت های محفظه احتراق هرگز با مصرف خنک نمی شوند و برای عملکرد موفق نیاز به کارکرد اضافی دارند. در صورتی که پکیج خنک کننده شما دچار مشکل شده است تعمیرات تخصصی سیستم خنک کننده دستگاه ماینر را به کارشناسان ما بسپارید .

خرید و فروش سیستم خنک کننده ماینر :

خرید و فروش سیستم خنک کننده ماینر ، تخته های مدار مانند خنک کننده در مایع خنک کننده مستقر در روغن غوطه ور هستند ، اما روغن برای حذف گرما باید با پمپ گردش کند. این روغن به یک مبدل حرارتی نفوذ می کند ، جایی که گرما به لوله های پر از آب منتقل می شود که در نهایت به یک برج خنک کننده متصل می شوند ، که در جایی خارج از ساختمان واقع شده است. سپس برج خنک کننده گرما را در هوا پخش می کند.

راه اندازی و نصب سیتم خنک کننده ماینر :

راه اندازی و نصب سیتم خنک کننده ماینر ، غوطه وری دو فاز از یک فرآیند تبخیر در دمای پایین برای خنک کردن وسایل الکترونیکی داغ و انتقال گرما از مایع استفاده می کند. گاز دوباره با استفاده از روش تبادل گرما خنک می شود تا جریان برگشتی به حجم مایع بزرگتر بازگردد.

راه اندازی ماینر و سیستم خنک کننده ماینر :

راه اندازی ماینر و سیستم خنک کننده ماینر ، آب از ظرفیت حرارتی بالاتری نسبت به هوا برخوردار است و به این ترتیب می تواند گرما را با سرعت بیشتری از موتور دور کند اما یک رادیاتور و سیستم پمپاژ وزن ، پیچیدگی و هزینه ای را اضافه می کند. موتورهای با قدرت بالاتر گرمای اضافی بیشتری تولید می کنند ، اما می توانند وزن بیشتری به حرکت درآورند ، به این معنی که آنها معمولاً دارای آب خنک هستند. موتورهای شعاعی اجازه می دهند هوا مستقیماً در هر سیلندر جریان یابد و این مزیت را خنک ، موتورهای تخت و موتورهای به آنها می دهد. موتورهای دوار از پیکربندی مشابهی نسبت به موتورهای مستقیم برخوردار هستند اما سیلندرها نیز بطور مداوم در حال چرخش هستند و حتی هنگامی که وسیله نقلیه ثابت است ، جریان هوا ایجاد می شود.

فروش تجهیزات سیستم خنک کننده ماینر :

فروش تجهیزات سیستم خنک کننده ماینر ، موتورهای حرارتی با استخراج انرژی از جریان های حرارتی ، مکانیکی تولید می کنند ، به همان اندازه که چرخ آب قدرت مکانیکی را از جریان جرم در حال عبور از مسافت خارج می كند. موتورها ناکارآمد هستند ، بنابراین انرژی گرمای بیشتری از موتور الکتریکی وارد موتور می شود. موتورهای احتراق داخلی گرمای زباله را از طریق هوای سرد ، گازهای خروجی داغ و خنک کننده موتور محو می کنند. فروش تجهیزات سیستم خنک کننده ماینر را با نازلترین قیمت خریداری کنید .

خرید تجهیزات سیستم خنک کننده :

خرید تجهیزات سیستم خنک کننده ، موتورهای دارای راندمان بالاتر ، انرژی بیشتری به عنوان حرکت مکانیکی و کمتر از گرمای اتلافی دارند. گرما را از طریق موتور هدایت می کند ، به همان اندازه که یک چرخ آب فقط در صورت وجود سرعت خروج در فاضلاب کار می کند تا بتواند آن را دور کند و فضای بیشتری برای آب فراهم کند. بنابراین ، تمام موتورهای گرما برای کار به خنک کننده نیاز دارند . در صورتی که به تجهیزات ماینر نیاز دارید خرید تجهیزات سیستم خنک کننده را با شماره های زیر هماهنگ کنید .

راه اندازی و طراحی سیتم خنک کننده ماینر:

راه اندازی و طراحی سیتم خنک کننده ماینر ، خنک کننده نیز لازم است زیرا درجه حرارت بالا به مواد و روان کننده های موتور آسیب می رساند و در آب و هوای گرم از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. موتورهای احتراق داخلی سوخت را داغ تر از دمای ذوب مواد موتور می سوزانند و به اندازه کافی داغ می شوند تا روغن ها را آتش بزنند. خنک کننده موتور انرژی را به اندازه کافی سرعت می بخشد تا درجه حرارت پایین نگه داشته شود تا موتور بتواند کار کند .

فروش پکیج خنک کننده ماینر :

فروش پکیج خنک کننده ماینر ، بیشتر موتورهای احتراق داخلی مایع با استفاده از هوا (یک مایع گازی) یا مایع خنک کننده مایع که از طریق مبدل حرارتی (رادیاتور) خنک می شود ، خنک می شوند. موتورهای دریایی و برخی موتورهای ثابت در دمای مناسبی به حجم زیادی از آب دسترسی دارند. ممکن است از آب برای خنک کردن موتور مستقیم استفاده شود ، اما غالباً دارای رسوبی است که می تواند معابر خنک کننده یا مواد شیمیایی مانند نمک را مسدود کند ، که می تواند از نظر شیمیایی به موتور آسیب برساند. بنابراین مبرد موتور ممکن است از طریق مبدل حرارتی که توسط بدن آب خنک می شود اداره شود. فروش پکیج خنک کننده ماینر را از فروشنده های خنک کننده ماینر تقاضا کنید .


تعمیرات تخصصی سیستم خنک کننده دستگاه ماینر :

تعمیرات تخصصی سیستم خنک کننده دستگاه ماینر ، اکثر موتورهای دارای مایع خنک کننده از مخلوطی از آب و مواد شیمیایی مانند مهارکننده های ضد یخ و زنگ زدگی استفاده می کنند. اصطلاح صنعت برای مخلوط ضد یخ خنک کننده موتور است. برخی ضد یخ ها به هیچ وجه از آب استفاده نمی کنند ، در عوض از مایع با خواص مختلفی مانند پروپیلن گلیکول یا ترکیبی از پروپیلن گلیکول و اتیلن گلیکول استفاده می کنند. بیشتر موتورهای دارای خنک کننده هوا از برخی از خنک کننده های روغن مایع استفاده می کنند تا دمای قابل قبول را برای هر دو موتور موتور بحرانی و همچنین روغن خود حفظ کنند.

فروش پکیج خنک کننده دستگاه ماینر :

فروش پکیج خنک کننده دستگاه ماینر ، سیستم خنک کننده مطالبات زیادی وجود دارد. یک نیاز اصلی سرویس دهی کافی به کل موتور است ، زیرا اگر فقط یک قسمت بیش از حد گرم شود ، کل موتور از کار می افتد. فروش پکیج خنک کننده دستگاه ماینر را می توانید از ما بخواهید .

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

صادقیه
نشانی
فلکه دوم صادقیه روبروی مجتمع تجاری گلدیس،مجتمع اداری سامان بخش اداری طبقه ۲ واحد ۲/۶

موقعیت