Skip to main content

موسسه رهپویان ستاره ثریا

آیا برای انجام پایان نامه خود به دنبال مشاوره هستید تا بتوانید پایان نامه کاملی را تحویل دهید؟ انجام پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون راهنمایی و مشاوره گرفتن بسیار سخت خواهد بود. مشاور پایان نامه در حصارک تهران می تواند به شما در این امر شما را یاری نماید.


مشاور پایان نامه در حصارک تهران


مشاور پایان نامه در حصارک تهران ، انجام پایان نامه ارزیابی دانشجویان در طول تحصیل آنها می باشد. اما گاهی دانشجویان روش درست انجام آن را نمی دانند و ترجیح می دهند که از مشاورانی در این امر استفاده کنند. مشاوران پایان نامه انتخاب های مختلفی را در اختیار دانشجویان قرار می دهند تا دانشجو بتواند با کمک استاد راهنما بهترین پایان نامه را ارائه دهد. نحوه انجام پایان نامه به این صورت می باشد که دانشجو از میان موضوعات مختلف باید یک موضوع جدیدی که قبلا انتخاب نشده باشد را برگزیند. اما انجام پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری کار آسانی نیست و شما برای اینکه بتوانید یک پایان نامه کامل ارائه دهید نیاز به مشاورانی دارید تا در این راه به شما راهکارها و روش هایی را ارائه دهند. مشاور پایان نامه در حصارک تهران به جهت آموزش انجام پایان نامه به شما منابع معتبری مانند امرالد، ساینس، سیج و ... معرفی می کند تا بتوانید به جمع بندی های لازم رسیده و یک پایان نامه کاملی را ارائه دهید.


مشاوره پایان نامه در حصارک تهران


مشاوره پایان نامه در حصارک تهران ، شاید شما هم برای انتخاب موضوع پایان نامه مردد هستید و دقیقا نمی دانید که کدام موضوع را برای پایان نامه خود انتخاب کنید. انجام مشاوره پایان نامه در حصارک تهران با داشتن نیروهای متخصص در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با سالها سابقه کار در این حوزه می تواند مشاوره های بسیار خوبی را به دانشجویان ارائه دهد. کارشناسان ما می توانند موضوعات مختلفی را به دانشجویان ارائه کنند. مشاوره پایان نامه در حصارک تهران یکی از خدمات این مرکز می باشد که طبق جدیدترین مباحث روز می باشد تا بتوانید با تحلیل آن ها یک پایان نامه کامل ارائه دهید. جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


بهترین مشاوره پایان نامه در حصارک تهران


بهترین مشاوره پایان نامه در حصارک تهران ، یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان در دوران تحصیلی چه در مقطع کارشناسی ارشد و چه در مقطع دکتری، ارائه پایان نامه می باشد. در این مواقع دانشجویان به بهترین مشاوره پایان نامه در حصارک تهران نیاز دارند. به همین دلیل به دنبال یک مرکزی هستند که بتواند به شکل تخصصی یاری گر آنها باشد. از خدمات مراکز مشاوره پایان نامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
انتخاب موضوع پایان نامه
نگارش پروپوزال
تجزیه و تحلیل پایان نامه
نتایج پایان نامه
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نوع دریافت مشاوره می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید.


بهترین مشاور پایان نامه در حصارک تهران


بهترین مشاور پایان نامه در حصارک تهران ، انجام پایان نامه در حصارک تهران با استفاده از یک مجموعه متخصص در تمامی رشته ها از جمله رشته های علوم انسانی، مهندسی، فنی، معماری و .... ، از میان رشته مدیریت با گرایش های مختلف مانند مدیریت دولتی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی و ... ، از میان رشته های مهندسی و با گرایش های مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و ... و دیگر رشته ها مشاوره ها و راهنمایی هایی را به دانشجویان ارائه می دهد. از خدمات این مرکز علاوه بر خدمات مشاوره و نحوه نگارش پروپوزال، به برگزاری کلاس های آموزشی، اصول نوشتن پایان نامه و پروپوزال، نرم افزارهای شبیه سازی، شناسایی منابع جعلی و معتبر و ..... نیز می پردازد. هدف اصلی این موسسه، ایجاد زمینه ای برای رشد سطح عملی کشور می باشد. اگر به دنبال بهترین مشاور پایان نامه در حصارک تهران هستید، می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره پایان نامه ارشد در حصارک تهران


مشاوره پایان نامه ارشد در حصارک تهران ، اگر به دنبال یک موسسه معتبر برای دریافت مشاوره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد هستید، مرکز مشاوره در حصارک تهران با دارا بودن سالها سابقه کار می تواند با یک تیم حرفه ای و متخصص که فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بنام تهران هستند، به شما در انجام پروپوزال، پایان نامه، تحلیل آماری، کد نویسی، آموزش های ISI نویسی، پذیرش انواع مقاله های پژوهشی و دروس تخصصی و ... کمک های شایانی کند.

مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران


مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران ، مرکز مشاوره پایان نامه در حصارک تهران، با همکاری جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر می تواند به دانشجویان کارشناسی ارشد خدمات مفیدی جهت چگونگی ارائه پایان نامه ارائه دهد. این موسسه بر این باور است که تنها ارائه مشاوره برای انجام پایان نامه کافی نیست و وظایف دیگری نیز در کنار این کار دارند. از دیگر خدمات این موسسه تعهد آموزش می باشد به این شکل که بعد از ارائه پایان نامه به دانشجو، نحوه گردآوری منابع و مراحل انجام آن آموزش داده می شود. اگر به مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران نیاز دارید، می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران


مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران ، یکی از دغدغه های دانشجویان کارشناسی ارشد که انجام پایان نامه خود را به مراکز انجام پایان نامه می سپارند، این است که نتوانند با موفقیت پایان نامه خود را به پایان برسانند. یکی از خدمات این موسسه حمایت دانشجو برای کسب بهترین نمره و همچنین پاسخگویی برای رفع تمامی سوالات دانشجو می باشد. از دیگر خدمات مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران، بخش آموزش نحوه ارائه پایان نامه می باشد تا زمانی که استاد راهنما سوالاتی در این مورد از دانشجو داشته باشد، وی بتواند به تمامی سوالات پاسخ داده و از پایان نامه خود دفاع نماید.
هدف مرکز مشاوره پایان نامه در حصارک تهران تنها کسب درآمد نیست بلکه آموزش چگونگی گردآوری منابع، تجزیه و تحلیل و در نهایت نتیجه گیری یک پایان نامه از دیگر اهداف این موسسه می باشد. از خدمات مرکز مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
گزارش تمامی مراحل انجام پایان نامه
پاسخگویی و پشتیبانی تمام ساعته توسط مشاوران
سفارش پایان نامه و تحویل آن در کوتاه ترین زمان بدون کپی برداری از منابع و پژوهش های دیگر
دریافت انواع پایان نامه و پروپوزال در تمامی رشته های کارشناسی ارشد
امکان برقراری ارتباط با جستجوگر برای پرسیدن سوالات
هدف این موسسه افزایش سطح علمی دانشجویان می باشد که در کنار این هدف، کاربردی بودن پایان نامه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اگر نیاز به مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد در حصارک تهران هستید، می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

آموزش و مشاوره تخصصی در راستای کمک به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی برق،
برای تکمیل پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری،
برای کسانی که کارمند هستند، تغییر رشته‌ای هستند، مشاغل جانبی دارند و یا دغدغه‌های فکری دیگرب، اجاز کار علمی سنگین و خوب را به آنها نمی‌دهد و تمایل به دفاع سریع دارند،
پیشنهاد می‌شود تمام امور پایان نامه ی خود را به ما واگذار کنید.

دو نکته مهم:
۱- خدمات تعلیم، توسط هم رشته‌ای شما (که زمانی دانشجوی ممتاز و معدل الف رشته شما بوده است) با مقطع تحصیلی بالاتر صورت می‌پذیرد. به این ترتیب که شما تلفنی با معلم و پژوهشگر خود تماس می‌گیرید. مطمین می‌شوید که ایشان توان علمی لازم برای راهنمایی و هدایت مطالعه شما را دارد. از او درباره دیگر دروس ارشد و دکتری خود سوال می‌پرسید (به جهت راستی‌آزمایی توانایی پژوهشگر) و متوجه می‌شوید که واقعا معلم و پژوهشگر شما توانمند در تعلیم و هدایت پایان‌نامه شما است. سپس با او قرارداد می‌بندید...

۲- قبل از واریز هر گونه وجه می‌بایست در ابتدا قرارداد پژوهشی با پژوهشگر منعقد نمائید. تا میزان اقساط و تعداد آنها دقیقا مشخص گردد و تضمینی برای اتمام مطالعه شما توسط پژوهشگر باشد.

۳- متاسفانه ۳۰ درصد از پایان‌نامه‌های ناتمام و برگشتی، از سوی دانشجویانی است که نه با پژوهشگر خود صحبتی کرده‌اند، نه او را می‌شناسند و نه می‌دانند که توانایی اولیه علمی در او وجود دارد یا خیر (اصلا پژوهشگری وحود دارد یا خیر!!). همچنین هیچ گونه قراردادی نیز با پژوهشگر ندارند (که واقعا عامل تعجب است!!!). که این سهل‌انگاری‌ها و اشتباهات، عامل انتقاد جدی به دانشجو است و نه شخصی دیگر...

مراحل انجام یک پایان نامه کامل و خوب:
1- انتخاب موضوع،
2- تامین منابع و رفرنسها،
3- دفاع از ایده پایان نامه،
4- نوشتن پروپزال،
5- ایراد اشکال توسط استاد،
6- اصلاح پروپزال توسط ما،
7- ارائه گزارش های دوره ای مطابق نظر استاد،
8- آموزش حضوری دانشجو (و یا تلفنی): شبیه سازی، ایده و نتایج خروجی پایان نامه،
9- نوشتن متن پایان نامه،
10- تنظیم اسلایدها و ارائه دانشجو در جلسه دفاع،

در حقیقت برخی از این وظایف بر عهده استاد مشاور و راهنما است که در ایران انجام نمی‌شود و دانشجو مکررا تمدید پایان‌نامه می‌خورد و سرگردان می‌ماند

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی

موقعیت