Skip to main content

کلینیک دامپزشکی در کرج | دکتر نادر کرمی

کلینیک دامپزشکی کرج ، ( اولین و مجهزترین و تخصصی ترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی و آندوسکوپی در کرج )

دامپزشکی علمی تجربی می باشد که به شناخت ، درمان و پیشگیری بیماری های حیوانات اهلی و درمان کردن دیگر حیوانات مشغول است . در این رشته همینطور به بیماری های مشترک انسان و دام نیز پرداخته می شود . 


دامپزشک ها نیز مانند پزشک می تواند انتخاب نماید که تخصص بگیرند یا نه ؟ دامپزشکی تخصص های زیادی دارد برای مثال دامپزشک می تواند تخصص جراحی و یا آسیب های پوستی یا... را درمان نماید  . دامپزشکان به این دلیل که مردم درباره شان  تغییر فکر دهند مجبور شدند اقدام کنند . ان ها درباره ی خوبی ها و فایده ها حیوانات و زیبایی ها و جذابیت حیوانات حرف میزدند  و ان ها به مردم پرورش دام هایشان را نشان میدادند و این چنین بود که دامپزشکان کم کم در جامعه جا افتادند . 

کلینیک دامپزشکی مجهز در کرج :

کلینیک دامپزشکی مجهز در کرج ، مراقبت از حیوانات خانگی احتیاج به رسیدگی دارد. اکثرا درست کردن جای مناسب ، غذا و حل نمودن احتیاج های بهداشتی و درمانی از وظیفه های  صاحبان حیوانات است  . بیشتر اشخاص ، برای درمان بیماری‌های حیوانات خانگی به کلینیک دامپزشکی رجوع می کنند . از قسمتی دیگر پت شاپ نیز مکانی برای تهیه غذا و لوازم نگهداری حیوانات و پرندگان به حساب می آید که تقریبا بسیاری از کلینیک‌های دامپزشکی آن را دارا می باشند .

بهترین کلینیک دامپزشکی در کرج : 

 در کلینیک دامپزشکی ، خدمات پزشکی و دامپزشکی دارای معاینه ، جراحی داخلی و تخصصی ، ارتوپدی ، خدمات دندانپزشکی ، جرم گیری اولتراسونیک ، واکسیناسیون ، صدور شناسنامه ، میکروچیپ و عقیم سازی حيوانات خانگی از جمله  سگ ، گربه ، جوندگان مانند خرگوش ، همستر، خوکچه هندی ، خزندگان مثل ایگوانا و لاک پشت ، پرندگان زينتی شامل كاسكو ، طوطی و قناری را ارائه می دهد . 

کلینیک های دامپزشکی بزرگ دارای پت شاپ و فروش لوازم و تجهیزات مورد نیاز به انواع حیوانات خانگی از جمله باکس ، جای خواب ، ظرف های غذا و آب خوری ، غذای ویژه سگ ، غذای کنسروی گربه ، انواع تشویقی توله سگ ، بچه گربه و انواع مولتی ویتامین ویژه مرغ مینا و انواع جوندگان هستند . 

مجهزترین کلینیک دامپزشکی در کرج :

مجهزترین کلینیک دامپزشکی در کرج ، کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج دارای سال‌ها سابقه در زمینه درمان مشکلات و بیماری‌های حیوانات خانگی در حال فعالیت می باشد . انواع جراحی حیوانات که شامل جراحی چشم ، جراحی بافت نرم ، درمان در رفتگی و شکستگی ؛ ارتوپدی ، درمان بیماری‌های داخلی و خون ‌ریزی حیوانات و بیماری‌های پوستی از خدمات این کلینیک دامپزشکی به حساب می آید . همینطور واکسیناسیون ، صدور شناسنامه بهداشتی ، ارائه گواهی سلامت ، جراحی عقیم سازی با تعرفه حمایتی ، اصلاح و شستشو ، جرم گیری و  درمان مشکلات دندانپزشکی از سایر خدمات کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج  است . در ضمن  کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج تمامی خدمات پرندگان زینتی را هم صورت می پذیرد  .

کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در کرج :

کلینیک دامپزشکی و پت شاپ در کرج ، کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج دارای قسمت های  مختلف تخصصی است و آماده ارائه هرگونه خدمات به حیوانات خانگی شما عزیزان  می باشد . کادر مجرب کلینیک آماده ارائه هر گونه مشاوره به شما عزیزان است . 

سونوگرافی حیوانات در کرج :

سونوگرافی حیوانات در کرج ، یکی از خدمات ارائه دهنده  در بیمارستان های دامپزشکی و کلینیک های حیوانات خانگی خدمات مربوط به رادیولوژی و سونوگرافی حیوانات خانگی است . الزامی بودن این سرویس در زمانی ایجاد می شود که تشخیص بیماری و یا آسیب دیدگی حیوان خانگی شما نیاز به بررسی بیشتر دارد . در واقع  رادیولوژی و سونوگرافی حیوانات خانگی در همان زمان  برای همان دلیلی انجام می‌شود که در مورد انسان ها نیز رخ می دهد  . 

آرایشگاه تخصصی حیوانات در کرج : 

آرایشگاه تخصصی حیوانات در کرج ، آرایشگاه حیوانات از خدمات ارائه دهنده ی مدرن ترین سرویس‌های مورد احتیاج افرادی می باشد که سگ یا گربه خانگی را دارا هستند  . احتیاج به کوتاه نمودن موی حیوانات نیز از لحاظ بهداشتی و نیز از لحاظ بهتر شدن که در دمای بدن و سلامت پوست این حیوانات درست می شود مهم است . مراقبت  از حیوانات خانگی وظایفی مهم این مدلی را هم بر گردن صاحب خوب  و قدردان می‌گذارد . 

جراحی دامپزشکی در کرج : 

جراحی دامپزشکی در کرج ، به صورت بسیار حرفه ای و تخصصی صورت می پذیرد و با خیالی راحت می توانید حیوانات دلبند خود را که دچار مشکل شده اند و به عمل جراحی نیاز دارند را به این کلینیک بسپارید و خیالتان راحت باشد که مشکل حیوانات دوستداشتنیتان به خوبی حل می شود . 

جراحی دامپزشکی و پت شاپ در کرج : 

جراحی دامپزشکی و پت شاپ در کرج ، قبول کردن سرپرستی یک پت دوست داشتنی و بامزه و مراقبت از گربه و سگ کاری است که بسیاری از ما برای رسیدن به آرامش و سرگرم نمودن خود دوست داریم انجام دهیم . افرادی که بیشتر از چندین ماه  با یک پت زندگی می نمایند کم کم وابستگی بسیار زیاد عاطفی به این حیوان با مزه و دوستداشتنی و با محبت احساس می نماید تا اندازه ای که بعد از زمانی  صاحبش به چشم فرزندش به او نگاه نماید ،

رادیولوژی و سونوگرافی حیوانات در کرج : 

رادیولوژی و سونوگرافی حیوانات در کرج ، رادیولوژی و سونوگرافی دامپزشکی  دارای  مجهزترین و جدید ترین دستگاه های دیجیتالی  روز دنیا زیر نظر متخصصین  دامپزشک رادیولوژیست و سونوگراف  برای تشخیص ، و ارائه اطلاعات مقدماتی درمان ، آماده ارائه خدمات می باشند  . 

 فرزندی که خیلی برایشان عزیز است هر کاری را برای راحتی و سلامتی آن انجام می دهد . مراقبت  از حیوان خانگی وظیفه هایی به زندگی شما اضافه می نماید ، برای مثال برای چکاپ و تمدید واکسن پت شما باید هر چند وقت یک بار حیوان را به یک کلینیک دامپزشکی خوب و قابل اعتماد برده شوند و خدمات مورد استفاده را از آن کلینیک و دامپزشک دریافت نمایید .  همان طور که می دانید بسیاری از کاربران  و شهروندان دارای پت می باشند و برای مراقبت از سلامتی حیواناتشون به دنبال بهترین کلینیک های دامپزشکی در کرج هستند که امکان جراحی های ارتوپدی و دیگر جراحی های پیشرفته را نیز داشته باشد، می تواند با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
سه راه گوهر دشت میثم 4 پلاک 5 درمانگاه دامپزشکی شهر

موقعیت