Skip to main content

تولید جعبه لامپ

تولید جعبه لامپ و طراحی نوع های مختلف بسته بندی لامپ، نسبت به بسیاری از بسته بندی‌ها نیاز به کار بردن ظرافت و دقت بیشتری دارد. امروزه بسته بندی‌ها در همه صنایع کاربرد مربوط به خود را پیدا کرده‌اند. توجه به نحوه ی بسته بندی در صنایع امروزه نسبت به گذشته بیشتر شده است. رقابت در بازارهای مختلف برای جذب بیشتر مشتریان و همچنین افزایش بازارهای رقابتی از دلایلی است که صاحبان کسب و کار توجه بیشتری به نوع بسته بندی خود داشته باشند. هر چند که کاربرد اصلی بسته بندی برای محافظت از محصول بوده و این کاربرد برای فروشندگان و جلوگیری از خسارت (لامپ شکسته شده در حین ارسال) جلوگیری می کند. اما بسته بندی جذاب برای مشتری نیز به عنوان یک اولویت در کسب کارهای امروزه به حساب می آید. در صورتی که با اطمینان خاطر تولید جعبه لامپ را به تولید کننده ای بسپارید از شماره های نوشته شده استفاده کنید.



تولید جعبه لامپ


تولید جعبه لامپ، باید با رعایت نکات انجام شود تا باعث رضایت مشتری و افزایش فروش و برندسازی برای فروشندگان شود. برخی از افراد از یک نوع بسته بندی برای انواع لامپ‌ها استفاده می‌کنند اما  فقط با درج نوع لامپ درون بسته بندی نمی‌توانید این تفاوت‌ها را به مشتری خود انتقال بدهید. بسته بندی شما دقیقا باید اندازه لامپ باشد، رها بودن لامپ درون بسته بندی می‌تواند عاملی برای آسیب دیدن آن شود. کاربرد اصلی بسته بندی، حفظ ایمنی لامپ از زمان تولید تا فروش به مصرف کننده نهایی و رسیدن به محل نصب است. در نتیجه استحکام آن اهمیت زیادی دارد. به یاد داشته باشید که افراد به تزئین محیط خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند که در دکور خود از تنوع بهره ببرند. حتی اگر شما در محصول خود نوآوری انجام داده باشید اما اگر همان بسته بندی معمول را استفاده کنید، این موضوع به خوبی دیده نخواهد شد. تولید جعبه لامپ یک کار چند بعدی می باشد که اگر نکات ذکر شده رعایت نشود باعث آسیب مالی خواهد شد. برای جلوگیری از این آسیب های مالی با ما تماس بگیرید.


کارتن و جعبه لامپ


کارتن و جعبه لامپ، با توجه به ابعاد و نوع مصرف تولید می شوند. مثلا اکثر لامپ هایی که برای مصارف خانگی و ساختمانی مثل لامپ رشته ای، هالوژن و LED می باشند از جعبه های مقوایی برای بسته بندی هایشان بهره می گیرند و برای رینگ لایت ها و مهتابی هایی که در ابعاد بزرگ تر هستند. بسته بندی کارتنی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر لامپ یک کالای شکستنی است باید بسته بندی هایی که برای آنها استفاده میشود از متریال درجه یک باشند تا لامپ را از آسیب های خارجی جلوگیری شود. لامپ ها و لوازم روشنایی توسط خرده فروشان به فروش میرسند. با توجه به رونق کارهای خرده فروشان لوازم الکتریکی رشد چشمگیری شامل حالشان می شود و بازار کارتن و جعبه لامپ و وسایل روشنایی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. کارتن و جعبه لامپ توسط مجموعه ما تولید و پخش می گردد کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل فرمائید.


جعبه لامپ کم مصرف


جعبه لامپ کم مصرف، چند مدل مقوا در چاپ استفاده می کند. مقوای 300 گرم پشت طوسی، مقوای 280 گرم پشت طوسی، مقوای 250 گرم پشت طوسی، مقوای 300 گرم ایندبرد، مقوای 270 گرم ایندبرد، مقوای 250 گرم ایندبرد و در جعبه لامپ های بزرگ از تکنیک لمینت کارتن با روکش سلفون یا بدون روکش استفاده می شود تا مقاومت جعبه جهت نگهداری لامپ بالا برود. جعبه لامپ کم مصرف مانند جعبه مابقی لامپ ها باید با ظرافت و دقت توسط مجموعه حرفه ای تولید شود. با شماره های درج شده در آگهی می توانید با ما در ارتباط باشید.


چاپ جعبه لامپ


چاپ جعبه لامپ، برای معرفی محصول، حفاظت از محصول و برای فروش بهتر انجام می شود. لامپ یک محصول کاربردی و در عین حال حساس به ضربه می باشد. در نتیجه باید یک جعبه و بسته بندی برای آن در نظر گرفته شود که هم از صدمه دیدن محصول جلوگیری شود و هم از زیبایی و جلوه بالایی برخوردار باشد. چاپ جعبه لامپ برای یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با جعبه های لامپ، درج اطلاعات بین المللی بر روی بسته بندی می باشد. محصولات الکتریکی دارای استاندارد های بین المللی می باشند به طوری که علائم و نکات فنی در تمام کشورها مشترک بوده به همین منظور باید اطلاعات به زبان های فارسی و انگلیسی بر روی جعبه قرار گیرد تا برای تمام افراد در سراسر دنیا قابل استفاده باشد. معرفی محصول، حفاظت از محصول و برای فروش بهتر انجام می شود. لامپ یک محصول کاربردی و در عین حال حساس به ضربه می باشد. در نتیجه باید یک جعبه و بسته بندی برای آن در نظر گرفته شود که هم از صدمه دیدن محصول جلوگیری شود و هم از زیبایی و جلوه بالایی برخوردار باشد. جهت استعلام قیمت چاپ جعبه لامپ با ما تماس بگیرید.


جعبه لامپ ارزان


جعبه لامپ ارزان، بستگی به نوع و جنس و تیراژ درخواستی خواهد داشت. براي براورد قيمت جعبه، ابتدا ابعاد محصول را بايد مشخص کرد و سپس نوع چاپ جعبه و تيراژ توليدی آن را در نظر داشت تا مقدار مواد اوليه کارتني يا مقوايي و همچنين مقدار رنگ براي چاپ مشخص گردد. بدترين حالت قيمت زماني اتفاق مي افتد که تیراژ کم باشد و در اين حالت قيمت به بالاترين سطح افزايش مي يابد و براي اينکه بهترين حالت قيمت را از آن خود کنيد بايد تيراژي به نسبت بالا انتخاب کنيد تا دور چاپ شما پر شود و مقدار پرتي ورق شما در کمترين حالت قرار گيرد. برای سفارش جعبه لامپ ارزان با شماره های آگهی تماس بگیرید.

توضیحات:

طراحی ، چاپ و تولید جعبه لامپ
تولید جعبه لامپ ال ای دی ، حبابی ٫ هالوژن ، شمعی و انواع محصولات روشنایی 
حداقل تعداد سفارش ۵۰۰۰ عدد
صفر تا صد خدمات : طراحى ، چاپ ، تيغ ، چسب ، سلفون ، يووى ، طلاكوب ، برجسته ، لمينت ،…. را به ما بسپاريد!
- مشاوره و طراحى رايگان
- چاپ و بسته بندى با كيفيت
- به روزترين ماشين آلات
- ارسال به سراسر كشور

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت