Skip to main content

ایمپلنت در شهرک غرب دکتر مهدی کریمی

ایمپلنت در شهرک غرب با چه هزینه ای انجام می شود؟ کاشت ایمپلنت در شهرک غرب چقدر طول می کشد؟ بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب کیست؟ فرایند کاشت ایمپلنت در شهرک غرب چگونه انجام می شود؟ آیا ایمپلنت در شهرک غرب به صورت قسطی هم انجام می شود؟


اینها فقط بخشی از سوالاتی است که در ذهن بیماران وجود دارد. آیا شما هم در فکر ایمپلنت دندان خود هستید؟ در این صورت حتما می دانید که ایمپلنت در شهرک غرب، یک روش درمانی است که برای جایگزینی دندان های از دست رفته به کار می رود. در حال حاضر بسیاری از افراد به دلیل پوسیدگی یا خرابی بیش ازحد و ... ناچار شده اند تا دندان خود را بکشند. خالی بودن محل دندان نه تنها تاثیر منفی بر اعتماد به نفس و زیبایی چهره ی فرد دارد بلکه موجب می شود تا مشکلاتی در هنگام تغذیه، صحبت کردن و ... برای فرد پیش بیاید. اگر شما هم به هر دلیلی دندان خود را از دست داده اید و به دنبال راهی برای جایگزینی آن هستید می توانید برای ایمپلنت در شهرک غرب اقدام نمایید.

شهرک غرب تهران در منطقه 2 شهرداری قرار دارد و از شمال به سعادت آباد، از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به بزرگراه یادگار امام و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود. 

ایمپلنت در شهرک غرب


ایمپلنت در شهرک غرب


ایمپلنت در شهرک غرب ، آیا می دانید ایمپلنت دندان چیست؟ همان طور که گفتیم ایمپلنت دندان یک روش درمانی است که از آن برای جایگزینی یا پر کردن جای خالی دندان های از دست رفته استفاده می کنند. ایمپلنت دندان در شهرک غرب باعث می شود تا فرد احساس دندان طبیعی داشته باشد. چرا که عمل کاشت دندان توسط بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب انجام می شود. او از تجهیزات پیشرفته و انواع برندهای ایمپلنت استفاده می کند.


مراحل انجام ایمپلنت در شهرک غرب به این صورت است که ابتدا متخصص، دندان های بیمار را با دقت معاینه کرده و نوع و تعداد ایمپلنت را تعیین می کند. اگر پوسیدگی یا عفونتی در دندان های بیمار وجود داشته باشد، ابتدا آن را رفع می کند. در صورت لزوم، بیمار باید یک اسکن رادیوگرافی مخصوص ایمپلنت (CBCT یا DVT ) را تهیه نماید. دندانپزشک به کمک این تصاویر، ارتفاع و ضخامت استخوان و محل عبور اعصاب مهم و سینوس ها را تشخیص می دهد. به این ترتیب می تواند بهترین ابعاد و محل قرارگیری ایمپلنت را تعیین نماید.


اگر دندان های آسیب دیده بیمار دارای ریشه باشند، آنها را از دهان بیمار خارج می کند. گاهی اوقات لازم است تا برای آماده سازی فک بیمار، جراحی پیوند استخوان انجام شود. در ادامه، فرایند کاشت پایه ایمپلنت را انجام می دهد. سپس زمانی را برای استراحت، رشد و ترمیم استخوان فرد در نظر می گیرد. پس از گذشت زمان استراحت، بیمار می تواند رنگ دلخواه دندان خود را انتخاب کند. در این مرحله عملیات قالب گیری انجام می شود و قالب برای لابراتوار ارسال می گردد. در مرحله آخر ایمپلنت در شهرک غرب، ایمپلنت را در جای خود قرار می دهد. باید توجه داشت که کاشت ایمپلنت یک فرایند زمان بر است که در چندین مرحله انجام می شود. 
نکته ی مهم این است که بیماران خاص مانند افراد مبتلا به فشار خون بالا، بیماران قلبی و کسانی که سابقه پیوند عضو یا سکته دارند، باید علاوه بر دندانپزشک تحت نظر پزشک خود هم باشند.


اگر شما هم یک یا چند دندان خود را از دست داده اید می توانید با استفاده از ایمپلنت در شهرک غرب مشکل خود را برطرف کنید. برای این منظور فقط کافی است تا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. این شماره ها متعلق به ایمپلنت در شهرک غرب هستند. 


متخصص ایمپلنت در شهرک غرب 


متخصص ایمپلنت در شهرک غرب تخصص و مهارت لازم برای عمل ایمپلنت را دارد. او برای کاشت ایمپلنت از تکنیک ها و روش های مختلفی استفاده می کند. حتما می دانید که جراحی ایمپلنت یک فرایند سخت و حساس است. بنابراین باید با دقت بالایی انجام شود. متخصص ایمپلنت در شهرک غرب تمرکز زیادی بر روی جراحی دارد و قادر است تا مشکلات احتمالی را برطرف کند. استفاده از تجهیزات پیشرفته و برندهای مرغوب ایمپلنت، کیفیت کار متخصص را تضمین می کند. او در طول روند درمان، ارتباط موثری با بیمار برقرار می کند و بیمار را در جریان کار قرار می دهد. متخصص ایمپلنت در شهرک غرب با ارائه ی خدمات با کیفیت خود توانسته تا رضایت مراجعین را به دست آورد. در صورت تمایل، می توانید از طریق شماره های درج شده در اگهی با متخصص ایمپلنت در شهرک غرب ارتباط برقرار نمایید. 

ایمپلنت در شهرک غرب | متخصص ایمپلنت در شهرک غرب | بهترین ایمپلنت در شهرک غرب


مرکز ایمپلنت در شهرک غرب 


مرکز ایمپلنت در شهرک غرب ، یکی از اولین سوالاتی که متقاضیان ایمپلنت می پرسند این است که ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟ ممکن است این سوال شما هم باشد. باید بدانید که پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. اما این پروسه تقریبا 8-5 ماه زمان می برد. به طور کلی فرایند جراحی و کاشت ایمپلنت را می توان به مراحل ارزیابی، کاشت یا قرار دادن پایه ایمپلنت و قرار دادن تاج تقسیم بندی کرد. هر چقدر تعداد دندان های از دست رفته شما بیشتر باشد، طول دوره درمان بیشتر می شود. یعنی فرایند ایمپلنت چند دندان طولانی تر از یک دندان است.


مرکز ایمپلنت در شهرک غرب به افرادی که اقدام به کاشت دندان نموده اند توصیه می کند تا برای افزایش عمر ایمپلنت دندان خود یک سبک زندگی مناسب را انتخاب کنند و بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت نمایند. هر 6 ماه یکبار برای معاینه دندان ها و بررسی وضعیت سلامت آنها به دندانپزشک مراجعه کنند. با این کار می توانند طول عمر ایمپلنت خود را افزایش دهند. اگر شما هم تمایل دارید تا از خدمات مرکز ایمپلنت در شهرک غرب بهره مند شوید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب 


بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب اطلاعات مفیدی درباره ی ایمپلنت به بیمار خود ارائه می دهد. ایمپلنت سه بخش دارد که شامل پایه تیتانیومی، اباتمنت و روکش می شود. پایه که از جنس تیتانیوم است درون استخوان فک قرار می گیرد. تیتانیوم یک فلز سبک و بسیار سخت است که به دلیل سازگاری با بافت استخوان بسیاری از افراد، برای ساخت ایمپلنت به کار می رود. بعد از اتمام فرایند کاشت ایمپلنت، دیگر پایه دیده نمی شود.

بخش دوم، اباتمنت (Abutment) است که در قسمت میانی ایمپلنت قرار می گیرد و تاج (روکش) و پایه را به هم وصل می کند. این قسمت از جنس های مختلفی مانند تیتانیوم، زیرکونیوم، فولاد ضد زنگ، آلیاژهای طلا و ... ساخته می شود.

قسمت نهایی ایمپلنت، تاج یا روکش است. تاج، همان قسمتی است که در معرض دید قرار دارد اما به علت ظاهر بسیار طبیعی قابل تشخیص نمی باشد. 
بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب علاوه بر ارائه ی توضیحات، زمان کافی را برای پاسخ به سوالات و ابهامات بیمار قرار می دهد. اگر در انجام ایمپلنت تردید دارید، با بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب تماس بگیرید. او به شما کمک می کند تا تصمیم درستی بگیرید. 

ایمپلنت در شهرک غرب | بهترین متخصص ایمپلنت در شهرک غرب


ایمپلنت دندان در شهرک غرب 


ایمپلنت دندان در شهرک غرب با کیفیت بالا انجام می شود. یکی از نکاتی که موردتوجه متقاضیان ایمپلنت قرار می گیرد، هزینه ایمپلنت دندان است. به طورکلی هزینه ای که برای ایمپلنت دندان در شهرک غرب دریافت می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به کیفیت و برند ایمپلنت، مهارت و تجربه ی پزشک، روش کاشت دندان، محل کلینیک و ... اشاره کرد. با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، برخی از کلینیک ها و مراکز دندانپزشکی شرایطی را فراهم کرده اند تا بیماران بتوانند با پرداخت اقساطی هزینه ها از خدمات ایپملنت دندان بهره مند شوند. برای رزرو نوبت جهت ایمپلنت دندان در شهرک غرب و اطلاع از هزینه ها با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

دکتر مهدی کریمی

جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا وعضو ITI(international team for implantology) می باشند  همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذرانند.

خدمات:
☆ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
☆طراحی لبخند (Smile design)
☆ لمینیت های (veneers) سرامیکی
☆ لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
☆روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
☆درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
☆ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
☆ ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
☆دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402

موقعیت