Skip to main content

ساخت سردخانه در تبریز 09121972409

ساخت سردخانه در تبریز با هدف حفظ و نگهداری از انواع محصولات غذایی، دارویی، شیمیایی، پزشکی، تجهیزات الکترونیکی و ... صورت می گیرد. سردخانه یک فضای محصور و بسته است که دارای دما و رطوبت مشخصی می باشد. نگهداری مواد در این مکان از فعالیت باکتری ها و میکرو ارگانیسم های دیگر جلوگیری می کند. در نتیجه مواد فاسد نمی شوند و کیفیت خود را حفظ می کنند. در سردخانه ها، مجموعه ای از سیستم های برودتی وجود دارند که با تولید سرما و هدایت آن به درون سردخانه، باعث کاهش دمای سردخانه تا حد موردنیاز می شوند. اگر شما هم علاقمند هستید تا اطلاعات بیشتری در مورد ساخت سردخانه در تبریز به دست آورید، ادامه آگهی را مطالعه نمایید.


 
ساخت سردخانه در تبریز


ساخت سردخانه در تبریز ، به طور کلی 4 قسمت اصلی در سردخانه های تراکمی وجود دارد. به سردخانه هایی که در چرخه ی تبرید آنها از کمپرسور استفاده می کنند، سردخانه تراکمی گفته می شود. قسمت های اصلی این نوع سردخانه ها شامل کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور می شوند. معمولا سیستم سردخانه های تراکمی از نوع سردخانه فریونی یا آمونیاکی می باشد. این سیستم ها از نظر کاربرد با هم تفاوت دارند. عملکرد چرخه ی تبرید به این صورت است که ابتدا کمپرسور، گاز مبرد را می مکد. سپس گاز مبرد تحت فشار قرار می گیرد و دمای آن افزایش پیدا می کند. میزان فشردگی گاز و افزایش دما به نوع کمپرسور بستگی دارد. این گاز، حاوی مقداری روغن می باشد که بعد از خروج از کمپرسور از آن جدا می شود. عملیات جداسازی توسط سپراتور صورت می گیرد. روغنی که جدا شده به کارتل کمپرسور بازمی گردد تا دوباره مورد استفاده قرار بگیرد. گاز خروجی هم وارد کندانسور می گردد. در این مرحله، بخش زیادی از حرارت آن جذب می شود و به مایع تبدیل می گردد. این مایع تولیدی در مخزنی به نام رسیور ذخیره می شود. هنگامی که رسیور پر شد، فلوتر روی آن باز می شود. در ادامه، مایع اواپراتور وارد شیر انبساط می گردد و سپس به داخل اواپراتور اسپری می شود. پایین بودن درجه جوش مبرد و کاهش فشار در اواپراتور شرایطی را فراهم می کنند تا مبرد شروع به جوشیدن کند. این فرایند گرماگیر است و محیط اواپراتور را سرد می کند. عملکرد فن های اواپراتور موجب سرد شدن سردخانه می شود. مبردی که از اواپراتور عبور می کند، وارد اکومولاتور می شود تا کاملا تبخیر شود. به این ترتیب مایعی وارد کمپرسور نمی شود. این چرخه آنقدر ادامه پیدا می کند تا دمای سردخانه به میزان دلخواه برسد. برای ساخت سردخانه در تبریز با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه زیر صفر در تبریز


ساخت سردخانه زیر صفر در تبریز امکان پذیر است. سردخانه زیر صفر یک نوع از سردخانه است که برای نگهداری از محصولاتی به کار می رود که به دمای پایین تر از نقطه انجمادشان نیاز دارند. در این سردخانه ها می توانند مواد را به صورت منجمد برای مدت طولانی نگهداری کنند. معمولا دمای سردخانه های زیر صفر بین 12- تا 32- درجه سانتی گراد است. در این سردخانه ها می توان از محصولات مختلفی مانند فراورده های گوشتی، سبزیجات منجمد، پنیر پیتزا، کره، خرما و ... نگهداری کرد. سردخانه های زیر صفر گزینه ی مناسبی برای استفاده در فروشگاه های بزرگ و کوچک، کارخانجات مواد غذایی منجمد، کشتارگاه ها، سالن های غذاخوری و رستوران ها، کارخانجات بستنی سازی و ... هستند. از این نوع سردخانه حتی می توان برای نگهداری برخی از محصولات گلخانه ای و باغی استفاده کرد. سردخانه های زیر صفر انواع مختلفی دارند. این سردخانه ها را بر اساس ابعاد و نوع کاربری به 3 دسته ی سردخانه زیر صفر با قابلیت جابجایی، سردخانه زیر صفر متحرک کانکسی و انبارهای سردخانه دار تقسیم بندی می کنند. اگر در فکر ساخت سردخانه زیر صفر در تبریز هستید فقط کافی است تا با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه صنعتی در تبریز


ساخت سردخانه صنعتی در تبریز به منظور انبار و ذخیره سازی مواد غذایی و دارویی صورت می گیرد. سردخانه های صنعتی، سردخانه هایی بزرگ با وسعت زیاد هستند که از چندین اتاق تشکیل می شوند. سرمای هر یک از این اتاق ها را متناسب با مواد غذایی، دارویی و ... تنظیم می کنند. وظیفه ی کنترل دما و رطوبت هر یک از این اتاق ها بر عهده ی اتاق کنترل واحد می باشد. نگهداری مواد درون سردخانه های صنعتی باعث می شود تا علاوه بر حفظ کیفیت، طول عمر مواد هم افزایش یابد. معمولا این سردخانه ها را به صورت فریونی رک و یا آمونیاکی و در نزدیکی باغ ها، مراکز صید و کشتار دام می سازند. برای ذخیره سازی انواع میوه، گوشت، خشکبار، ماهی و ... در تناژهای بسیار بالا نیاز به سردخانه صنعتی می باشد. برای این منظور می توانید با شماره های موجود در آگهی که متعلق به ساخت سردخانه صنعتی در تبریز هستند، تماس بگیرید. 


ساخت سردخانه مدرن در تبریز


ساخت سردخانه مدرن در تبریز موجب می شود تا بازدهی سردخانه افزایش یابد. علاوه بر این، میزان هدر رفت انرژی را کاهش می دهد. امروزه سازندگان سردخانه ها تلاش می کنند تا با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، سردخانه هایی مدرن بسازند. هدف آنها، بهبود عملکرد و کارایی سردخانه می باشد. با استفاده از تجهیزات پیشرفته می توان محصولات غذایی، دارویی، پزشکی و ... را تازه تر نگه داشت. روش های هوشمندانه ای در ساخت سردخانه مدرن در تبریز مورد استفاده قرار می گیرند. سازندگان سردخانه به کمک این روش ها و تجهیزات پیشرفته می توانند راندمان کاری سردخانه را افزایش و هزینه های عملیاتی را کاهش دهند. برای ساخت سردخانه مدرن در تبریز با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 


بهترین سازنده سردخانه در تبریز


بهترین سازنده سردخانه در تبریز در اولین گام به بررسی محل احداث سردخانه می پردازد. سپس برای احداث سردخانه اقدام به طراحی کابین می کند. در این مرحله، نیازهای کارفرما را در نظر می گیرد. یکی از نکات مهمی که به آن توجه می کند، پانل های عایق هستند. فرایند نصب این پانل ها با دقت زیادی انجام می شود. سخت ترین مرحله ساخت کابین سردخانه، نصب پانل های بخش بالایی سردخانه می باشد. بهترین سازنده سردخانه در تبریز پس از اینکه کابین ها را نصب کرد، سنسورهای دمایی و حرارتی را در محل مناسب خود تعبیه می کند. معمولا فرایند نصب ساندویچ پانل به دو صورت دیواری و سقفی صورت می گیرد. بعد از انجام این مراحل، تجهیزات سردخانه مانند کمپرسور، اواپراتور و ... نصب می شوند. برای ارتباط با بهترین سازنده سردخانه در تبریز با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تبریز
نشانی

موقعیت