Skip to main content

پاک کردن تاتو در شرق تهران

پاک کردن تاتو در شرق تهران ، آیا شما هم از علاقمندان به تاتو هستید؟ شاید در قسمتی از صورت یا بدن خود، طرحی را تاتو کرده باشید. آیا از تاتو خود راضی هستید؟ افراد زیادی وجود دارند که طرح های دلخواه خود را بر روی پوست صورت یا بدنشان تاتو می کنند.


معمولا 25% این افراد از کار خود پشیمان می شوند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و به دنبال راهکار مناسبی برای پاک کردن تاتو خود می باشید ادامه آگهی را مطالعه کنید. ما در این آگهی می خواهیم اطلاعاتی درباره ی پاک کردن تاتو در شرق تهران به شما ارائه دهیم.

پاک کردن تاتو در شرق تهران

پاک کردن تاتو در شرق تهران ، تاتو (Tattoo) چیست؟ تاتو همان خالکوبی است. در این روش، یک تصویر را با استفاده از جوهر و سوزن بر روی قسمتی از پوست بدن طراحی می کنند. تاتو در لغت به معنای ضربه زدن یا علامت زدن است و به صورت های دائم و موقت انجام می شود. معمولا برای زیبایی پوست، ابراز وجود، بیان اعتقادات شخصی و ... از تاتو استفاده می کنند. گاهی اوقات هم افراد برای بیان احساسات درونی و یا مقابله با مشکلات روحی اقدام به تاتو می کنند. برخی از خانم ها که فرصت کافی برای آرایش ندارند، با استفاده از تاتو دائمی اقدام به ترسیم خط چشم، خط لب و ... می کنند. در مواردی هم از تاتو برای پوشاندن نواقص و مشکلات پوستی استفاده می شود. فرقی نمی کند که به چه علتی اقدام به تاتو کرده اید. در هر صورت اگر از این کار پشیمان هستید یا از تاتو خود خسته شده اید، می توانید تاتو خود را پاک کنید. برای پاک کردن تاتو در شرق تهران فقط کافی است تا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران

پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران ، یک راهکار موثر است که می توانید به کمک آن از شر تاتوی خود خلاص شوید. با استفاده از لیزر می توان جوهر تاتو را محو کرد بدون اینکه آسیبی به پوست وارد شود. در حال حاضر پیشرفت های زیادی در زمینه فناوری لیزر صورت گرفته است. به کمک لیزرهای امروزی می توان انواع تاتو را به صورت موثر و ایمن پاک کرد. فرایند پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران در عرض چند جلسه انجام می شود. در این مرکز، می توانید رنگ هایی را پاک کنید که در گذشته امکان پاک کردن آنها وجود نداشت. البته باید توجه داشته باشید که تجربه و مهارت اپراتور لیزر هم در نتیجه تاثیرگذار است. عملیات پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران توسط اپراتور مجرب صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

ریمو تاتو در شرق تهران

ریمو تاتو در شرق تهران ، با هدف از بین بردن رنگ و طرح تاتو انجام می شود. ریموو تاتو یکی از مهم ترین خدمات زیبایی است که برای بیرون کشیدن رنگ از زیر پوست به کار می رود. برای ریموو ابرو از لیزرهای مخصوصی استفاده می کنند. ریموو ابرو با لیزر به عنوان بهترین روش برای پاک کردن تاتو شناخته می شود. در این روش با استفاده از لیزر می توانند طیف های رنگ های شیمیایی تاتو را از بین ببرند. ریمو تاتو در شرق تهران یکی از خدمات تخصصی پزشکی پوست و مو می باشد و باید با دقت و مهارت خاصی انجام شود. معمولا فرایند ریمو تاتو در شرق تهران به یک جلسه نیاز دارد. اما در مواقعی که مواد تاتو مقاومت زیادی داشته باشند، برای ریمو رنگ به چند جلسه نیاز است. در طول هر جلسه می توان طیف به خصوصی از رنگ را حذف کرد. برای استفاده از خدمات ریمو تاتو در شرق تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

پاک کردن تاتو ابرو در شرق تهران

پاک کردن تاتو ابرو در شرق تهران با دقت و ظرافت خاصی انجام می شود. نور لیزر، ذرات و باکس های رنگی را که محل تجمع رنگدانه است مورد هدف قرار می دهد. هنگامی که نور لیزر می تابد، رنگدانه ها پاره و در نهایت خرد می شوند. این امر باعث ایجاد التهاب و هجوم ماکروفاژها به محل می شود. ماکروفاژها، سلول های ایمنی بدن هستند که عملیات بیگانه خواری را انجام می دهند. در این فرایند، رنگدانه ها هم توسط سلول های ماکروفاژ نابود می شوند. معمولا تاتوهای تیره و سیاه رنگ پاسخ مناسبی به طول موج های ارسالی از لیزر می دهند. این رنگ ها در عرض جلسات کمتری از بین می روند. برای پاک کردن تاتو ابرو در شرق تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

پاک کردن تاتو بدن با لیزر در شرق تهران

پاک کردن تاتو بدن با لیزر در شرق تهران ، با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می شود. برای پاک کردن تاتو از لیزرهایی مانند لیزر کیو سوئیچ ان دیاگ ( ND:YAG Q-Switched)، لیزر فرکشنال CO2، لیزر کیوسوئیچ روبی Q-Switched Rubby ، دستگاه های آر اف یا پلاسما و برخی از دستگاه های جدیدتر استفاده می کنند. هر چقدر وسعت تاتو بیشتر باشد، به پالس های بالاتری نیاز است. در این صورت، تعداد جلسات هم افزایش می یابد. به مرور زمان و بعد از هر جلسه، رنگ تاتوی شما کمرنگ تر می شود. برای پاک کردن تاتو بدن با لیزر در شرق تهران لطفا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران با توجه به نتایج آن مقرون به صرفه است. به طور کلی عوامل مختلفی بر روی هزینه پاک کردن تاتو با لیزر تاثیر می گذارند. از جمله این عوامل می توان به وسعت تاتو، تعداد جلسات موردنیاز، نوع لیزر، محل جغرافیایی کلینیک، شهرت و مهارت پزشک اشاره کرد. با افزایش وسعت و تعداد جلسات لیزر، هزینه های آن نیز افزایش می یابند. هر چقدر تخصص و مهارت فردی که عملیات پاک کردن تاتو با لیزر را انجام می دهد، بیشتر باشد طبیعتا هزینه درمان هم افزایش پیدا می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه پاک کردن تاتو با لیزر در شرق تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.

کلینیک لیزر تاتو در شرق تهران

کلینیک لیزر تاتو در شرق تهران با استفاده از تکنیک های مختلفی اقدام به پاک کردن تاتو می کند. تعداد جلسات پاک کردن تاتو با لیزر برای تمام افراد یکسان نیست. اما معمولا بین 8-6 جلسه طول می کشد. تکنیک های تاتو و تعداد جلسات آن به سن، وسعت تاتو، جنس و رنگ پوست، تعداد و نوع رنگ تاتو و عمق رنگدانه های تاتو بستگی دارد. در کلینیک لیزر تاتو در شرق تهران با توجه به محل تاتو، از کرم بی حسی استفاده می شود. بعد از اینکه کرم بی حسی اثر کرد، آن را پاک می کنند و اقدام به لیزر محل موردنظر می نمایند. متخصصین کلینیک لیزر تاتو در شرق تهران از افرادی که برای پاک کردن تاتو مراجعه کرده اند می خواهند تا بلافاصله بعد از درمان، از کیسه یخ استفاده نمایند. این کار تاثیر بسزایی در تسکین محل لیزر دارد. یکی دیگر از نکات مهم بعد از پاک کردن تاتو، استفاده از کرم ضد آفتاب است. افراد با رعایت این نکات به نتیجه مطلوبی می رسند. از طریق شماره های موجود در آگهی می توانید با کلینیک لیزر تاتو در شرق تهران تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
فلکه اول تهرانپارس، خیابان حسینی، بین 107 و 109، پلاک 200، واحد 8

موقعیت