Skip to main content

پخش کننده پاور در تهران

پخش کننده پاور در تهران ، آیا می‌دانید پاور آمپلی فایر چیست و چه کاربردی دارد؟ پاور آمپلی فایر یک دستگاه صوتی کاربردی برای افزایش سیگنال‌های ضعیف میکسر صدا است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید سیگنال‌های ضعیف را به سطح موردنیاز بلندگو برسانید. این پاور شامل ورودی سطح سیگنال پایین، خروجی با سطح بالا، کنترل ولوم، یک پاور سوئیچ و چندین نمایشگر می‌شود.


اگر می‌خواهید یکی از این پاورها را خریداری کنید، حتما از قدرت مناسب آمپ‌ها مطمئن شوید. یعنی دستگاهی را بخرید که بتواند قدرت لازم برای محیط موردنظر شما را تامین کند. به همین دلیل باید به دنبال خرید یک پاور قدرتمند باشید که بتواند دو برابر توان بلندگو را تامین کند. برای آشنایی بیشتر با پخش کننده پاور در تهران ادامه آگهی را مطالعه کنید. 

پخش کننده پاور در تهران

پخش کننده پاور در تهران ، بعضی از افراد تصور می‌کنند که پاور آمپلی فایر (Power Amp) و آمپلی فایر دو دستگاه با کارکرد مشابه هستند. در حالی که این طور نیست. پاور آمپ فاقد میکسر صدا و یک منبع تغذیه برای باند پسیو است. این دستگاه، سیگنال‌های صدا را تقویت می‌کند و سپس آنها را برای میکسر می‌فرستد. میکسر صدا در صورت نیاز تنظیمات لازم را روی سیگنال‌ها انجام می‌دهد. در واقع پاور آمپلی فایر فقط در تنظیم قدرت صدا نقش دارد و در سایر تنظیمات صدا تاثیری ندارد. این پاور را نمی‌توان به میکروفون وصل کرد. نکته دیگر مربوط به پاور آمپ این است که باید قدرت آن بر قدرت باند منطبق باشد.

این پاور دارای سیگنال ‌های ورودی و خروجی است. سیگنال‌های خروجی، سیگنال‌هایی تقویت شده هستند. اتصالات ورودی و خروجی موجود در پاور آمپلی فایر با هم تفاوت دارند. معمولا اتصالات ورودی TS و XLR در این نوع پاور وجود دارند که نوع XLR بهتر و رایج‌تر است. با استفاده از این نوع اتصال می‌توان نویزهای موجود در مسیر را حذف کرد. برای اتصال خروجی از پیچ و فیش‌های اسپیکون استفاده می‌کنند. اتصالی که به کمک پیچ‌ها صورت می‌گیرد، ممکن است به آمپلی فایر آسیب وارد کند. بنابراین بهتر است برای اتصال باند به آمپلی فایر از فیش استفاده کرد. با این کار علاوه بر افزایش سرعت، امنیت آمپلی فایر هم تامین می‌شود.

امروزه از پاور آمپلی فایر در محل های مختلفی استفاده می‌کنند. این پاورها از نوع استریو هستند و خروجی آنها شامل دو قسمت راست و چپ می‌شود. در بیشتر مواقع، دو کانال خروجی در آمپلی فایر وجود دارند که برای اتصال به باند مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال برخی از شرکت‌های مطرح دنیا اقدام به تولید آمپلی فایر چهار کاناله کرده اند. پاور آمپلی فایر کاربردهای زیادی دارد و در سالن‌های اجتماعات، مراسم مذهبی، تالارها و رستوران‌ها، مراکز درمانی، آموزشی، بانک، فرودگاه، ایستگاه مترو، کنسرت و ... از آن استفاده می‌شود.

آمپلی فایر، یک دستگاه برای تقویت صدا است. به کمک آن شما می‌توانید صداهای خروجی از دستگاه های صوتی را بشنوید. صداهای تولیدی دستگاه های صوتی به تنهایی قابل شنیدن نیستند. یعنی ابتدا باید این صداها برای تفکیک و تقویت به آمپلی فایر فرستاده شوند. در انتها سیگنال های صدا به بلندگوها یا باندها ارسال می‌شوند. آمپلی فایر با استفاده از توان الکتریکی منبع تغذیه، سیگنال های ضعیف باند را تقویت می‌کند و به گوش شما می‌رساند. این دستگاه انواع مختلفی دارد که از نظر توان خروجی، تعداد کانال‌ها و انواع کلاس با هم تفاوت دارند.

برای مثال آمپلی فایر را بر اساس تعداد کانال به آمپلی فایر مونو، استریو، استریو1.2 کانال و آمپلی فایر 4، 5 و 6 کاناله دسته بندی می‌کنند. از نظر توان خروجی می‌توان آمپلی فایر را به دسته های آمپلی فایر اولترا، میکرو، آمپ قدرت، آمپلی فایر سیگنال ضعیف و آمپلی فایر پر قدرت تقسیم کرد. گاهی اوقات آمپلی فایر را به کلاس‌های A، B، AB، C، D، F، T و S دسته بندی می‌کنند. این آمپلی فایرها از نظر میزان کارایی با هم تفاوت دارند. اگر شما هم برای برگزاری مراسم نیاز به پاور آمپ دارید، می‌توانید با پخش کننده پاور در تهران تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به پخش کننده پاور در تهران هستند. 

واردکننده پاور در تهران


واردکننده پاور در تهران انواع مختلفی از پاور آمپلی فایر را وارد کشور می‌کند. در هنگام خرید آمپلی فایر و پاور آن باید به تعداد و نوع باندهای پسیو دقت کنید. البته نباید از مقاومت ظاهری (Impedance) و توان باند هم غافل شوید. باندهای پاور آمپ، مقاومت‌های مختلفی دارند که شامل مقاومت‌های 4، 8 و 16 اهم می‌شوند. اگر قصد خرید PA (پاور آمپلی فایر) دارید، به پهنای باند، میزان نویز، بازدهی، پایداری، Gain، تناسب بین سیگنال‌های خروجی و ورودی و کوچکترین و بزرگ‌ترین سطح خروجی توجه داشته باشید. سرعت چرخش و میزان کارایی پاور آمپ از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید. برای خرید مدل‌های مختلف آمپلی فایر، باند، میکسر صدا و سیستم‌های صوتی پیشرفته فقط کافی است تا با واردکننده پاور در تهران تماس بگیرید.

فروش عمده پاور در تهران

فروش عمده پاور در تهران فرصت مناسبی است تا بتوانید انواع پاور آمپلی فایر را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنید. این امر موجب می‌شود تا هم فروشنده و هم خریدار از معامله خود سود ببرند. عوامل مختلفی مانند برند، مدل، قابلیت ها، تعداد کانال‌ها، توان خروجی، کیفیت صدا، امپدانس و... روی قیمت پاور آمپلی فایر موثر هستند. در فروش عمده پاور در تهران می‌توانید انواع پاور آمپ را با قیمت ارزان‌تر خریداری کنید.
پاور آمپلی فایر یکی از بخش‌های اصلی دستگاه آمپلی فایر است که به صورت مجزا هم در بازار به فروش می‌رسد. آمپلی فایر علاوه بر پاور، بخش مهم دیگری به نام میکسر دارد. این بخش مسئول دریافت صدا، مخلوط کردن صداها، تقویت اولیه، تنظیم کیفیت و تکرار و پیچش صدا (افکت) است. در حالی که پاور وظیفه دارد تا صداهای ضعیف را دریافت و تقویت کند. اجزای پاور شامل پاور، منبع تغذیه و محافظ می‌شوند. برای تهیه پاور آمپلی فایر به صورت عمده و با قیمت مناسب فقط کافی است تا با شماره فروش عمده پاور در تهران تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت