Skip to main content

دندانپزشکی در محمودیه

دندانپزشکی در محمودیه، دندانپزشکی علمی تخصصی است که به سلامت دهان و دندان می‌پردازد. رشته دندانپزشکی یکی از کاربردی‌ترین رشته‌های درمانی در زندگی انسان‌ها است. این رشته شاخه ای از علوم پزشکی است که شامل مطالعه، تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ها، اختلالات و مشکلات حفره دهان، دندان، مخاط دهان، ساختارها و بافت‌های می‌باشد. در نتیجه این رشته محدود به دندان نیست بلکه بخش‌هایی از جمجمه و صورت از جمله مفصل گیجگاهی فکی و سایر ساختارهای پشتیبانی کننده صورت را نیز شامل می‌شود.
مشکلات دهان و دندان مسئله‌ای است که بسیاری از افراد با آن رو برو خواهند شد. به همین دلیل در این مطلب ما قصد داریم شما را با خدماتی که در دندانپزشکی در محمودیه ارائه می‌شود آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

دندانپزشکی در محمودیه

دندانپزشکی در محمودیه، شامل زیرشاخه‌های زیادی است. دندانپزشکان ابتدا باید دوره عمومی دندانپزشکی را بگذرانند و پس از شرکت در آزمون تخصصی می‌توانند رشته‌های تخصصی دیگری مانند ارتودنسی دندان و... را انتخاب کنند. به کسانی که مدرک پایه ای و عمومی دندانپزشکی را دارند دندانپزشک عمومی گفته می‌شود.
درصد کمی از دندانپزشکان تخصص دریافت می‌کنند. در کشوری مانند آمریکا تقریباً 79٪ از کل دندانپزشکان را دندانپزشکان عمومی تشکیل می‌دهند. دندانپزشکان عمومی شاغل در دندانپزشکی در محمودیه، تقریبا به تمام روش‌های دندانپزشکی (به جز روش‌های پیشرفته دندانپزشکی که نیاز به آموزش، دریافت مدرک تخصصی دارند) مسلط هستند. 

متخصص ارتودنسی محمودیه

متخصص ارتودنسی محمودیه، در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان ناهنجاری‌های دندانی و صورت آموزش ‌دیده است. او طیف گسترده‌ای از گزینه‌های درمانی را برای صاف کردن دندان‌های کج، رفع ناهنجاری حوزه دهان و تراز کردن درست فک‌ها ارائه می‌دهد. 
متخصص ارتودنسی محمودیه مشکلات عمده زیر که تحت عنوان مال اکلوژن شناخته می‌شوند را برطرف می‌کند: اوربایت (جلوزدگی بیش از اندازه فک بالا نسبت به فک پایین)، آندربایت (جلوزدگی فک  پایین نسبت به فک بالا)، اپن بایت (وجود فاصله بین دندان‌های فک بالا و پایین حین بسته شدن دهان). کراس بایت (داخل یا خارج بودن یک یا دو طرف یکی از فک‌ها نسبت به فک دیگری) و اورجت یا دیپ بایت (نوعی اوربایت شدید است) مشکلات دیگری است که توسط متخصص ارتودنسی محمودیه درمان می‌شود.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در محمودیه

بهترین کلینیک دندانپزشکی در محمودیه، دارای تیم تخصصی متشکل از دندانپزشکان متخصص در زمینه‌های ترمیمی (زیبایی)، درمان ریشه (اندو)، جراح فک و صورت (ایمپلنتولوژیست)، اطفال و ارتودنسی است. یکی از تخصص‌هایی که در این کلینیک وجود دارد، جراح دندانپزشک است. جراح دندانپزشک در حوزه‌های مرتبط با سلامت و دهان و دندان، جراحی لثه و ایمپلنت تخصص دارد.
در بهترین کلینیک دندانپزشکی در محمودیه خدماتی از قبیل انجام معاینات دندانپزشکی اولیه، تصویربرداری از دهان، فک و دندان با اشعه ایکس، نصب روکش دندان، نصب ونیر دندان شامل لمینت دندان، ترمیم تخصصی دندان با انواع مواد پر کننده، عمل زیبایی لثه و... ارائه می‌شود. اگر به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی در محمودیه هستید با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

بهترین متخصص ارتودنسی در محمودیه

بهترین متخصص ارتودنسی در محمودیه، علاوه بر صاف کردن و رفع نامرتبی و نامنظمی دندان ها، می‌تواند مشکلات و درد ناشی از بایت نادرست دندان، عادات نامناسب کودکی مانند مکیدن انگشتان و حتی برخی از انواع آپنه خواب را برطرف کند. بایت دندان اشاره به هماهنگی و روی هم قرار گرفتن دندان‌های فک بالا و پایین نسبت به هم دارد. در حالت عادی دو فک با هم همپوشانی دارند و تنها فک بالا کمی از فک پایین جلوتر است. هر حالتی به غیر از این، می‌تواند یک مشکل در بایت را نشان دهد.
بهترین متخصص ارتودنسی در محمودیه طی یک جلسه، شخص را معاینه کرده و پس از ارزیابی‌های لازم با مشاهده کردن دندان‌ها و فک مشکل شخص را تشخیص می‌دهد. سپس برای قطعی شدن تشخیص، با کمک اشعه ایکس از دندان‌ها و فک تصاویری تهیه می‌کند تا به طور قطع مشکل را تشخیص دهد. در این جلسه، او در مورد هزینه ارتودنسی، مدت زمان ارتودنسی یا طول دوره درمان، روش بکار رفته برای شما، ملاحظات دوره درمان و … با شما گفتگو خواهد کرد.

کلینیک دندانپزشکی در محمودیه

کلینیک دندانپزشکی در محمودیه، با دارا بودن مجموعه‌ای از پزشکان متخصص و خدمات متنوع این امکان را برای بیماران فراهم می‌نماید که در زمانی کوتاه‌تر به نتایج درمانی مطلوب دست یابند. حضور پزشکان متخصص و دستیاران متبحر امکان ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا را فراهم می‌نماید.     
برخی از مشکلات دندان که با درد بیشتر و غیر قابل تحمل، تورم و در بعضی از موارد تب همراه است، تحت عنوان دندانپزشکی اورژانسی مطرح می‌شوند. موارد اورژانسی دندانپزشکی، مواردی هستند که شما باید برای درمان آنها سریعاً به کلینیک دندانپزشکی در محمودیه مراجعه کنید. دندان درد شدید و مداوم، عفونت شدید دندان، خونریزی دندان یا لثه، آبسه، ایجاد ترک در دندان و ترمیم یا روکش روی دندان و... مواردی هستند که در صورت مشاهده هر یک از این موارد باید سریعاً به کلینیک دندانپزشکی در محمودیه مراجعه کنید.

متخصص دندانپزشکی در محمودیه

متخصص دندانپزشکی در محمودیه، علاوه بر گذراندن دوره‌های مربوط به دندانپزشکی عمومی، دوره‌های تخصصی را نیز گذرانده است. متخصص ارتودنسی، متخصص ترمیمی و زیبایی دندان، متخصص اندونتیست، متخصص دندانپزشکی اطفال، متخصص بیماری‌های لثه، متخصص رادیولوژی فک و صورت، پاتولوژیست دهان فک و صورت، جراح فک و صورت و... برخی از تخصص‌هایی است که در رشته دندانپزشکی وجود دارد.
یکی از مهم‌ترین شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی، متخصص ترمیمی و زیبایی دندان است. در این تخصص، متخصص دندانپزشکی در محمودیه برای بهبود طرح لبخند اقداماتی را همچون نصب روکش دندان، نصب ونیر دندان شامل لمینت دندان، ترمیم تخصصی دندان با انواع مواد پرکننده، افزایش طول تاج، عمل زیبایی لثه، اینله و انله، بلیچینگ دندان و... برای بیماران خود انجام می‌دهد.

دندانپزشک در محمودیه

دندانپزشک در محمودیه، اقدامات و پروسه‌های زیر را در مطب‌های خود برای بیماران انجام می‌دهد: انجام معاینات دندانپزشکی اولیه، تصاویر اختصاصی دندانپزشکی، پر کردن دندان با باندینگ دندان، انجام جراحی لثه، کاشت ایمپلنت دندان، سفید کردن دندان‌ها در فرایند بلیچینگ دندان. درمان بوتاکس برای مقابله با میگرن، TMJ، عصب‌کشی دندان، پرکردگی موقت دندان، کمک به درمان دندان‌قروچه و... نیز توسط دندانپزشک در محمودیه برای مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.
یکی از اقداماتی که توسط دندانپزشک در محمودیه انجام می‌شود عصب‌کشی دندان است. زمانی که پوسیدگی عمیقی در دندان ایجاد شود و آسیب به قسمت پالپ دندان برسد باید دندان را عصب‌کشی کرد. برای انجام این کار ابتدا دندانپزشک قسمت پوسیده دندان را خارج نموده و از بین می‌برد. این کار توسط دستگاه مخصوصی انجام می‌شود. بعد از برداشتن پوسیدگی کانال‌هایی برای عصب‌کشی دندان ایجاد می‌کند. سپس دندان را توسط ماده‌ی خاص و سفید رنگی پر می‌کند. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

محمودیه
نشانی

موقعیت