Skip to main content

لوازم برقی خودرو در خیابان ملت

لوازم برقی خودرو در خیابان ملت ، همه کسانی که از ماشین‌های سواری استفاده می‌کنند می‌دانند که برای استارت خوردن و روشن شدن خودرو نیاز به برق است. عملکرد هوش مصنوعی خودرو هم به سیستم برق ماشین وابسته است. یعنی اگر این سیستم دچار اختلال شود، قسمت کامپیوتری خودرو از کار می افتد.


قطعات مختلفی در سیستم برق‌رسانی هر خودرو وجود دارند. برخی از آنها شامل شمع، دینام، دلکو، کوئل، وایر شمع، رله مقاومت فن کولر، سوکت رابط چراغ جلو، جعبه فیوز برق اصلی داخل موتور، کلید صندوق عقب و... می‌شوند. هر یک از این قطعات ممکن است به دلایل مختلفی خراب شوند یا از کار بیفتند.

اگر خرابی آنها قابل تعمیر نباشد، باید با قطعه جدید جایگزین شوند. بسیاری از صاحبان خودرو ، خیابان ملت تهران یا چراغ برق را می‌شناسند. این منطقه به نام بورس لوازم یدکی اتومبیل های داخلی و خارجی معروف است. برای خرید انواع لوازم خودرو از جمله لوازم برقی می‌توانید به این مکان مراجعه کنید. در ادامه آگهی شما را با لوازم برقی خودرو در خیابان ملت آشنا می‌کنیم.

لوازم برقی خودرو در خیابان ملت

لوازم برقی خودرو در خیابان ملت ، حتما می‌دانید که لوازم برقی جزو مهم‌ترین قطعات خودرو به شمار می‌روند. این اجزا شامل تولیدکننده برق (دینام یا آلترناتور)، ذخیره‌کننده (باتری)، توزیع‌کننده (سیم کشی برق) ، کنترل‌کننده (دکمه ها و کلیدها) و مصرف‌کننده برق (کلیه لوازم برقی خودرو) می‌شوند. 

تولید کننده برق : دینام یا آلترناتور 

این قطعه در خودرو وظیفه دارد انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. دینام نقش مهمی در توزیع برق خودرو دارد. وقتی که موتور کار می‌کند، باتری خودرو توسط دینام شارژ می‌شود. به این ترتیب، دینام می‌تواند نیروی الکتریکی لازم را برای قطعات برقی خودرو تامین کند. 

ذخیره کننده برق : باتری 

باتری خودرو یک قطعه مهم است که مسئول تامین برق موردنیاز لوازم و قطعات الکتریکی خودرو می‌باشد. برق تولید شده توسط دینام، در باتری ذخیره می‌شود و از این طریق به سایر قطعات انتقال پیدا می‌کند. رانندگی بد، از کار افتادن دینام، شارژ نشدن طولانی باتری و قرار گرفتن در شرایط دمایی بسیار بالا می‌توانند باتری خودرو را خراب کنند. برای خرید باتری جدید فقط کافی است به لوازم برقی خودرو در خیابان ملت مراجعه کنید یا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

توزیع کننده برق : سیم کشی

 سیم کشی خودرو نقش بسزایی در انتقال برق دارد. همچنین اطلاعات و سیگنال‌های دریافتی از سنسورها و ecu از طریق سیم‌ها منتقل می‌شوند. اگر سیم کشی برق خودرو آسیب ببیند، برق تولید شده توسط دینام فورا مصرف می‌شود. در این شرایط برق موردنیاز قطعات برقی خودرو هم تامین نمی‌شود. 

کنترل کننده برق :  دکمه ها و کلیدها

کلیدها و دکمه های موجود در سیستم برق خودرو مسئول برقراری ارتباط الکتریکی و کنترل مصرف کننده ها هستند. با فشردن این قطعات می‌توانید فرایندهای تغییر حالت، جهت، سرعت و شدت مصرف برق را کنترل کنید. در صورت خرابی هر قطعه، اختلالی در عملکرد خودرو ایجاد می‌شود. اگر قطعات خراب و آسیب دیده را به موقع تعویض کنید، چنین مشکلی اتفاق نمی افتد. 

مصرف کننده برق : کلیه لوازم برقی خودرو

کلیه قطعات و لوازم برقی موجود در خودرو جزو مصرف‌کننده های برق به شمار می‌روند. از جمله این قطعات می‌توان به کوئل، شمع، آفتامات، چراغ ها، دزدگیر و... اشاره کرد. 
اگر هر یک از قطعات برقی خودروی شما خراب شده است، می‌توانید برای خرید قطعه جدید با مرکز فروش لوازم برقی خودرو در خیابان ملت تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به لوازم برقی خودرو در خیابان ملت هستند. 

لوازم برقی خودرو سبک در خیابان ملت

لوازم برقی خودرو سبک در خیابان ملت ، برخی از قطعات خودرو بیشتر از سایر قطعات مصرف می‌شوند. در بین قطعات و لوازم برقی ماشین، شمع، باتری و دینام جزو قطعات پرمصرف به شمار می‌روند. 

- شمع خودرو
حتما می‌دانید که شمع موتور یک قطعه کوچک است. اما نقش مهمی در فرایند احتراق خودرو ایفا می‌کند. این قطعه به مرور زمان دچار فرسایش می‌شود. ممکن است بر اثر حرارت زیاد خراب شود. در این صورت لازم است آن را تعویض کنید.

- باتری 
 باتری خودرو یکی دیگر از قطعات برقی پرمصرف است که معمولا بعد از گذشت 3 سال ضعیف می‌شود. سرما و آب و هوای گرم تاثیر منفی روی عملکرد باتری دارند. سرما باعث می‌شود واکنش های شیمیایی درون باتری به کندی اتفاق بیفتند. در مواقعی که دما به زیر صفر می‌رسد، انرژی باتری آرام آرام تخلیه می‌شود. در این هنگام، اجزای داخلی آن هم آسیب می‌بینند. از طرف دیگر، گرمای هوا هم موجب سولفاته شدن و از دست دادن آب می‌شود. 

- دینام 
دینام جزء اصلی سیستم شارژ خودرو محسوب می‌شود. تغییرات دمایی می‌تواند به این قطعه آسیب وارد کند. سلامت باتری خودرو تاثیر مستقیمی بر دینام دارد. یعنی اگر سن باتری زیاد باشد، کارایی کمتری خواهد داشت. در این شرایط، دینام باید انرژی بیشتری تولید کند. به همین علت زودتر از موعد خراب می‌شود. به طور کلی دینام و باتری ارتباط مستقیمی با هم دارند. یعنی خرابی یکی از آنها روی دیگری تاثیر منفی می‌گذارد. 

در صورت خرابی هر یک از این قطعات می‌توانید با قسمت فروش لوازم برقی خودرو سبک در خیابان ملت تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به لوازم برقی خودرو سبک در خیابان ملت هستند. 

لوازم برقی خودرو سنگین در خیابان ملت

لوازم برقی خودرو سنگین در خیابان ملت ، ماشین‌هایی که از نظر وزن و ابعاد بزرگتر از خودروهای معمولی هستند با نام خودروی سنگین شناخته می‌شوند. قطعات و لوازم برقی این خودروها تفاوت کمی با خودروهای سواری و سبک دارند. چرا که وزن و قدرت این خودروها زیاد است و مسیرهای زیادی را طی می‌کنند. برای مثال تعداد و قدرت چراغ‌های موجود در ماشین‌های سنگین باید بیشتر از خودروهای سبک باشد.

خرابی هر یک از این قطعات می‌تواند به سایر قطعات آسیب وارد کند. هنگامی که قطعات اساسی سیستم برق آسیب ببینند، موتور ماشین روشن نمی‌شود. لوازم برقی خودرو سنگین شامل باتری، رله تبدیل، دینام، استارت، چراغ ها، سنسور آب، دلکو، آفتامات، شمع، فیوز، کوئل و... می‌شوند. برای خرید هر یک از قطعات برقی ماشین سنگین خود با شماره های لوازم برقی خودرو سنگین در خیابان ملت تماس بگیرید. 

لوازم برقی عمده خودرو در خیابان ملت

لوازم برقی عمده خودرو در خیابان ملت فرصت مناسبی برای افرادی است که به دنبال خرید لوازم برقی خودرو با قیمت مناسب هستند. قیمت لوازم برقی به عواملی مانند رویدادهای جهانی، کیفیت و اتصالات قطعات، نوع برند و قطعه، میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. البته وارداتی بودن قطعه هم روی قیمت آن موثر است. معمولا قطعات وارداتی گران‌تر از قطعات تولید داخل هستند.

فروش عمده قطعات به خریداران این امکان را می‌دهد تا تعداد زیاد قطعه موردنظر را با قیمت مناسب خریداری کنند. عمده فروشی قطعات برای فروشنده و خریدار سودآور است. فروشنده از این طریق می‌تواند حجم بیشتری از محصولات خود را بفروشد. خریدار هم می‌تواند تعداد بیشتری از لوازم موردنیاز خود را با  قیمت ارزان‌تر تهیه کند. اگر به دنبال خرید عمده لوازم و قطعات برقی اتومبیل هستید، فقط کافی است با شماره های لوازم برقی عمده خودرو در خیابان ملت تماس بگیرید. 

مرکز تخصصی فروش لوازم برقی خودرو در خیابان ملت 

مرکز تخصصی فروش لوازم برقی خودرو در خیابان ملت ، انواع قطعات و لوازم خودرو را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. قطعاتی که در این مرکز به فروش می‌رسند، کیفیت بالایی دارند. شما می‌توانید انواع قطعات و لوازم برقی خودروهای سبک و سنگین را با برندهای داخلی و خارجی از مرکز تخصصی فروش لوازم برقی خودرو در خیابان ملت تهیه کنید. برای اطلاع از موجودی و قیمت انواع قطعات برقی خودرو با مرکز تخصصی فروش لوازم برقی خودرو در خیابان ملت تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
تهران ، خیابان امیرکبیر ، خیابان ملت ، کوچه آذرطوس ، پاساژ رویال سنتر ، طبقه اول پلاک ۲۵

موقعیت