Skip to main content

فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران

فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران برای چه منظوری انجام می‌شود؟ یکی از سخت‌ترین و پر ریسک‌ترین مشاغل دنیا، کار در ارتفاع است. افرادی که مشغول کار در ارتفاع هستند، همواره در معرض خطر سقوط قرار دارند. سقوط کارگر یا سقوط اشیا از ارتفاع عواقب ناگواری در پی دارد. متاسفانه سالانه حوادث زیادی در اثر سقوط کارگران یا اشیا از ارتفاع رخ می‌دهند. پیامد این اتفاقات، شکستگی، جراحت و حتی مرگ است. امروزه قوانینی برای کاهش خطرات کار در ارتفاع تدوین شده‌اند که عدم رعایت آنها، جرایم سختی در پی خواهد داشت. 


رعایت اصول ایمنی کار در ارتفاع و استفاده از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع تاثیر بسزایی در کاهش خطرات این نوع مشاغل دارد.

تجهیزات کار در ارتفاع

تجهیزات کار در ارتفاع به لوازم و ابزاری گفته می‌شود که نیروی کار هنگام فعالیت در ارتفاع بیش از 3 متر از سطح زمین باید از آنها استفاده کند. هدف از به کارگیری این تجهیزات، جلوگیری از سقوط کارگر است. علاوه‌براین صدمات ناشی از سقوط را نیز کاهش می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران ادامه آگهی را مطالعه کنید. 

فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران 

فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران با هدف افزایش ایمنی کارگر در حین فعالیت در ارتفاع انجام می‌شود. مشاغل زیادی وجود دارند که لازمه آنها کار در ارتفاع است. از جمله این مشاغل می‌توان به برق‌کاری، خدمات ساختمان‌سازی، نماکاری و نماشویی ساختمان، عملیات امداد و نجات، جوشکاری، نصب آنتن‌های مخابراتی، رنگ آمیزی و رنگ‌زدایی سازه های بلند و... اشاره کرد.

بنابراین کارگران زیادی وجود دارند که ساعت‌های طولانی مشغول کار در ارتفاع هستند. به همین علت، خطر سقوط از ارتفاع، شکستگی، نقص عضو و حتی مرگ، آنها را تهدید می‌کند. تجهیزات کار در ارتفاع ، ایمنی کارگر را افزایش می‌دهند و مانع از پرت شدن و سقوط او می‌شوند. این تجهیزات انواع مختلفی دارند که با توجه به شغل، ارتفاع، کاربرد و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

بعضی از مهم‌ترین تجهیزات کار در ارتفاع شامل کلاه ایمنی، لنیارد، قلاب، کارابین و کمربند ایمنی می‌شوند. برای تهیه انواع تجهیزات ایمنی و حفاظتی کار در ارتفاع فقط کافی است با بخش فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران هستند.  

تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران

 تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران شرایط ایمنی را برای افرادی ایجاد می‌کنند که مشغول کار در ارتفاع می‌باشند. همواره باید توجه داشت که مهم‌ترین مسئله در هر کاری، ایمنی فرد است. اهمیت این نکته زمانی بیشتر می‌شود که افراد ساعت‌های طولانی مشغول کار در ارتفاع باشند. آنها می‌توانند با استفاده از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران ، امنیت خود را تضمین کنند.

انواع مختلفی از تجهیزات کار در ارتفاع وجود دارند که به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم. 

- کلاه ایمنی : یک وسیله ضروری که از سر در مقابل فشار و ضربات ناشی از سقوط محافظت می‌کند. همچنین در برابر حرارت و جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان می‌دهد.
- کارابین : ابزاری به شکل حلقه است که به وسیله آن می‌توان قسمت‌های مختلف لوازم ایمنی را به هم متصل نمود. 
- لنیارد : طنابی است که می‌تواند فرد را از خطر سقوط نجات دهد.
- کمربند ایمنی : امکان کاهش ارتفاع با استفاده از این نوع کمربند برای کارگر فراهم می‌شود. 
- شوک‌گیر : وسیله ای است که می‌تواند شدت ضربه ناشی از سقوط را کاهش دهد و در نتیجه باعث آسیب‌دیدگی کمتر می‌شود. 
- هارنس : یک وسیله مناسب برای کار در ارتفاع است و از سقوط فرد جلوگیری می‌کند.
- خطوط نجات : این ابزار که با نام لایف لاین هم شناخته می‌شوند، از اتصالات افقی و عمودی طناب‌ها تشکیل شده اند. در هنگام سقوط کارگر، این خطوط باعث می شوند کارگر در حالت معلق باقی بماند. به این صورت  مانع از سقوط بیش از حد او می شوند. 
- تور نجات : معمولا از این تجهیزات برای افرادی استفاده می‌کنند که مشغول کار در ارتفاع بیش از 8 متر هستند. این شبکه توری از سقوط بیشتر کارگر جلوگیری می‌کند. 

از دیگر تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع می‌توان به قرقره، نردبان طنابی، برانکارد و... اشاره کرد. تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران باعث بهبود کار و افزایش سرعت آن می‌شود. برای تهیه انواع تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

مرکز فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران 

مرکز فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران انواع متنوعی از تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. یکی از رایج‌ترین و البته ضروری‌ترین آنها، کلاه ایمنی است که استفاده از آن برای مراقبت از سر اجباری می‌باشد. 

کلاه هایی که در مرکز فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران به فروش می‌رسند، در برابر ضربات و اجسام تیز مقاوم هستند. در ساختار کلاه های ایمنی کار در ارتفاع ، لبه وجود ندارد. به همین دلیل کاربر دید کاملی خواهد داشت و مانعی در مقابل چشمان او وجود ندارد. بند چرمی این کلاه ها مقاومت خوبی در برابر حرارت و جریان الکتریکی دارد. 

انواع مختلفی از کلاه ها در مرکز فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران به فروش می‌رسند. مدل های مختلف کلاه ایمنی کار در ارتفاع شامل نوع A، B و C می‌شوند. این کلاه ها از نظر میزان مقاومت در برابر ضربه و جریان الکتریکی با هم تفاوت دارند. برای مشاهده و خرید انواع کلاه ایمنی کار می‌توانید با مرکز فروش تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران تماس بگیرید. 

خرید تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران 

خرید تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران باید از مراکز و فروشگاه های معتبر صورت گیرد. در هنگام خرید باید به کیفیت تجهیزات توجه شود. هدف از خرید این تجهیزات، افزایش ایمنی و کاهش خطرات کار در ارتفاع است. بنابراین، باید مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع لوازم را خریداری کرد.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران باید موردتوجه قرار بگیرد، شرایط آب و هوایی است. علاوه براین باید شرایط کار و خطرهای موجود را هم در نظر گرفت. تعداد دفعات استفاده از لوازم و مدت زمان بهره برداری از آنها هم اهمیت دارند. 

همچنین باید سلامت تجهیزات ایمنی را از نظر بریدگی، شکستگی، ترک‌خوردگی، خمیدگی و... بررسی کنید و به علائم و برچسب روی تجهیزات هم دقت داشته باشید. این برچسب‌ها باید سالم و خوانا باشند. اگر قصد خرید تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران را دارید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

قیمت تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران 

قیمت تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران به کیفیت، برند، شرکت سازنده، جنس، قطر، ویژگی‌ها، امکانات، قابلیت‌ها و... بستگی دارد. برای مثال قیمت طناب ایمنی کار در ارتفاع بر اساس جنس، قطر، طول، کیفیت و برند سازنده تعیین می‌شود. جنس این طناب‌ها از پلی پروپیلن، نایلون یا پلی استر است که هر یک خصوصیات ویژه ای دارند.

انعطاف پذیری طناب‌های پلی استر بالا است؛ در حالی که طناب‌های پلی پروپیلن مقاومت بالایی در مقابل سایش و پارگی از خود نشان می‌دهند. هر چقدر کیفیت و جنس طناب بهتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
خیابان حافظ - سمت راست زیرگذر - میدان حسن آباد - کوچه سید صدری - کوچه میر محمدی - پلاک ۲ - واحد ۱

موقعیت