Skip to main content

بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران | مرکز مشاوره مهر آذین 09922455243

بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران ، مرکز مشاوره محلی است که مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام روانشناسی یا بهزیستی دریافت کرده است. با کمک این مرکز می‌توانید مشکلات زندگی خود را حل کنید و به سلامت از بحرانی‌ترین لحظات زندگیتان بگذرید. بهترین مرکز مشاوره در مسعودیه مرکز مشاوره مهرنوین است که دارای مجوز رسمی از سازمان نظام رواشناسی و مشاوره است با متخصصین مجرب و دارای تجربه بالا می باشد. 

https://mehrazinclinic.com


همه ما در طول زندگی با مسائلی مواجه می‌شویم. اما فقط برخی از آنها را به تنهایی یا با کمک اعضای خانواده و دوستان می‌توانیم برطرف کنیم. در مواجهه با برخی از مشکلات و فشارهای زندگی ممکن است دچار سردرگمی، افسردگی، تشویش یا بیماری‌های روحی و روانی شویم. اینجاست که یک مرکز مشاوره می‌تواند به ما کمک کند. در این آگهی می‌خواهیم شما را با بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران آشنا کنیم.

مراکز پیشنهادی : بهترین مرکز مشاوره در مسعودیه

بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران

بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران یک مرکز مشاوره حرفه‌ای است که با استفاده از روانکاوی و روش‌های تخصصی می‌تواند به مراجعین خود کمک کند. این مرکز استانداردهای حرفه‌ای و خاصی را دارد و برای خدمت رسانی به مراجعین از یک تیم متخصص بهره می‌برد.

بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران خدمات متنوعی به مراجعین خود ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به خدمات مشاوره ازدواج، خانواده، مشاوره‌های بالینی، جنسی و سکس تراپی، مشاوره فردی، طلاق، شغلی، مشاوره تحصیلی، کودک و نوجوان و ... اشاره کرد. برای بهره‌مندی از خدمات متنوع بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران 

مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران ، مشاوره چیست؟ فرایند تخصصی که بین مراجع و مشاور وجود دارد و به بررسی و تحلیل مشکل مراجع می‌پردازد مشاوره نامیده می‌شود. طی این رابطه و تعامل، نکات ناشناخته شخصیت مراجع شناسایی می‌شوند و مشاور تلاش می‌کند راه‌حلی برای مشکل مراجع پیدا کند.

در جلسات مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران افراد یاد می‌گیرند که ارتباط درستی با دیگران برقرار کنند. علاوه بر این روش‌های معقول را برای ارضای نیاز‌های خود می‌آموزند. مشاور به آنها آموزش می‌دهد که احساسات ناشناخته خود را بشناسند و اطلاعات زیادی درباره خود بدست آورند.

افرادی که در جلسات مشاوره شرکت می‌کنند اهداف زندگی و نحوه رسیدن به آنها را تعیین می‌کنند. آموزش‌های مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران نقش مهمی در تغییر شیوه زندگی افراد دارند. اگر شما هم به خدمات مشاوره نیاز دارید با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید. این شماره‌ها متعلق به مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران هستند.

مراکز پیشنهادی: بهترین مرکز مشاوره در مشیریه

مرکز مشاوره خوب در شهرک شهید خرازی تهران

مرکز مشاوره خوب در شهرک شهید خرازی تهران ، یکی از این خدمات این مرکز، مشاوره خانواده است. خانواده اولین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی می‌باشد و تاثیر بسزایی در رشد و تکامل شخصیت هر فرد دارد.

مشاوره خانواده یک نوع روان درمانی است که استرس‌ها و تنش‌های میان اعضای خانواده با هم و سایرین را رفع می‌کند. مرکز مشاوره خوب در شهرک شهید خرازی تهران روابط بین اعضای خانواده را بهبود می‌دهد و تلاش می‌کند زمینه خوشبختی خانواده را فراهم کند.

مشاور به افراد خانواده در حل مشکلات و بحران‌هایی مانند بیماری‌های مزمن، اعتیاد و ... کمک می‌کند. مرکز مشاوره خوب در شهرک شهید خرازی تهران از مشاوران حرفه‌ای بهره می‌برد.

از ویژگی‌های مشاور خانواده این مرکز می‌توان به اخلاق مداری، توانایی بالای حل مسئله، ارتباطات درست، آموزش و رهبری اشاره کرد. برای ارتباط با مرکز مشاوره خوب در شهرک شهید خرازی تهران با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

مراکز پیشنهادی: بهترین مرکز مشاوره در خاوران

بهترین مرکز مشاوره شهرک شهید خرازی 

بهترین مرکز مشاوره شهرک شهید خرازی از طریق افزایش اعتماد به نفس و استقلال به مراجعین کمک می‌کند با مشکلات خود مقابله کنند. به این ترتیب قدرت مبارزه با مشکلات در فرد افزایش پیدا می‌کند و رشد فکری او گسترش ‌می‌یابد. 

بهترین مرکز مشاوره شهرک شهید خرازی تهران بعنوان یاریگر عمل می‌کند و با ارائه خدمات موثر خود باعث می‌شود مراجع بتواند به شناخت درستی از خصوصیات خویش برسد. همچنین بتواند یک تصمیم مناسب بگیرد. بهترین مرکز مشاوره شهرک شهید خرازی با ایجاد یک محیط مملو از تفاهم و همدلی، فضای آرامی را برای مراجع فراهم می‌کند تا بتواند به دور از هر گونه استرس و نگرانی، مسائل خود را مطرح نماید.

جلسات مشاوره‌ای که در بهترین مرکز مشاوره شهرک شهید خرازی تهران برگزار می‌شوند بصورت فردی یا گروهی هستند. هر یک از این روش‌های مشاوره، اصول و اهداف متفاوتی دارند. برای رزرو نوبت مشاوره با شماره های بهترین مرکز مشاوره شهرک شهید خرازی تهران تماس بگیرید. 

بهترین مشاور در شهرک شهید خرازی تهران

بهترین مشاور در شهرک شهید خرازی تهران به مراجعین در حل مسائل و مشکلاتشان کمک می‌کند. او فردی باهوش است و صریح صحبت می‌کند. توانایی بالای مشاور در استدلال مسائل باعث می‌شود افراد به درستی مطالب را بفهمند و درک کنند. 

 بهترین مشاور در شهرک شهید خرازی تهران در تلاش است تا درک عمیقی از داده ها به دست آورد. همدلی و همراهی او در طول روند حل مسئله باعث می‌شود مراجع احساس راحتی داشته باشد. صبر و شکیبایی، داشتن دید مثبت، رازداری و مسئولیت پذیری از دیگر ویژگی‌های بهترین مشاور در شهرک شهید خرازی تهران هستند. او بدون هیچ قید و شرطی مراجع را می‌پذیرد و به احساسات، افکار، فرهنگ و مذهب مراجع احترام می‌گذارد. 

 بهترین مشاور در شهرک شهید خرازی تهران بر هیجانات عاطفی زندگی خود تسلط دارد و به اصول اخلاقی هم پایبند است. اگر تمایل دارید به  بهترین مشاور در شهرک شهید خرازی تهران مراجعه کنید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

خدمات بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران 

خدمات بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران تنوع زیادی دارند. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره می‌کنیم.

- مشاوره فردی

 یکی از فرایندهای درمانی است که زمینه آشنایی بیشتر افراد با مسائل زندگی را فراهم می‌کند. در جلسات مشاوره فردی، افراد می‌توانند درباره افکار، احساسات، عواطف، رفتار و... صحبت کنند. 

- مشاوره خانواده 

همان خانواده درمانی است که اعضای خانواده را ترغیب می‌کند درباره مسائل و روابط خود صحبت کنند. این درمان سیستماتیک باعث بهبود روابط بین اعضای خانواده می‌شود. جلسات مشاوره خانواده به منظور ارزیابی یک الگوی رفتاری یا بررسی مسائل مرتبط با یک حادثه تشکیل می‌شوند.

- مشاوره قبل از ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران

مشاوره قبل از ازدواج به زوجینی که قصد ازدواج دارند کمک می‌کند بهتر یکدیگر را بشناسند. مشاور با توجه به صحبت‌های زوجین و نتایج آزمون‌های روانشناختی می‌تواند آینده این رابطه را ترسیم کند.

مشاوره قبل از ازدواج شرایطی را فراهم می‌کند تا طرفین یک تصمیم آگاهانه برای زندگی خود بگیرند. در این جلسات، نقاط قوت و ضعف زوجین شناسایی می‌شوند و نحوه مواجهه با مشکلات احتمالی در زندگی آینده را ارائه می‌دهند. 

- مشاوره تحصیلی

یک نوع مشاوره در حیطه تحصیل و آموزش است. مشاور با توجه به عادات، ویژگی‌ها و شرایط زندگی دانش آموزان و دانشجویان، یک برنامه مناسب تحصیلی را تنظیم می‌کند. برنامه ریزی‌های مشاور تحصیلی باعث می‌شود دانش آموزان بتوانند از زمان خود بهترین استفاده را ببرند. همواره مشاور در جهت ارتقای سطح علمی تلاش می‌کند.  

- مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره کودک و نوجوان به بررسی رفتار، افکار و احساسات کودک می‌پردازد. او تلاش می‌کند اختلالات و مشکلات  کودک را برطرف کند. ارزیابی و درمان مشکلات کودکان اهمیت زیادی دارند. چرا که اگر این مسائل برطرف نشوند می‌توانند به مسائل جدی تبدیل شوند. جلسات مشاوره کودک و نوجوان دربرگیرنده مسائل مختلفی هستند. از آن جمله می‌توان به طلاق، مرگ، قلدری، تروما، اعتیاد و... اشاره کرد. 

- مشاوره زوج درمانی

زوج درمانی یک نوع روان درمانی است که مشکلات زوجین را مورد بررسی قرار می‌دهد و برای آنها راه حل پیدا می‌کند. افرادی که از خدمات زوج‌درمانی استفاده می‌کنند، درک و بینش درستی از رابطه خود به دست می‌آورند. در جلسات مشاوره زوج درمانی به زوجین آموزش می‌دهند که اختلاف نظرهای خود را برطرف کنند. برای استفاده از خدمات بهترین مرکز مشاوره در شهرک شهید خرازی تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

برای گرفتن نوبت از بهترین مرکز مشاوره در غرب تهران روی لینک کلیک نمایید.

مرکز مشاوره مهرآذین غرب تهران 

دریاچه.  چیتگر.  منطقه ۲۲. منطقه ۵. منطقه ۲۱
دارای متخصص در زمینه های: 
روانشناسان و مشاوران کودک
روانشناسان زوج و زوج درمانی
مشاوره پیش از ازدواج
بازی درمانی
اختلالات روانی
سبک زندگی
افسردگی
اضطراب
وسواس
پنیک
افت تحصیلی
مشکلات در روابط
سکس تراپی
مشاوران تحصیلی
اختلالات یادگیری
مشاوره ددر زمینه ترک اعتیاد
خودشناسی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
شهرک شهید خرازی تهران

موقعیت