Skip to main content

بهترین مرکز مشاوره در خاوران | مرکز مشاوره مهر نوین 09102606143

با خدمات ارائه شده در بهترین مرکز مشاوره در خاوران آشنا هستید ؟ ویژگی‌ها و مزایای مراجعه به مراکز مشاوره چیست ؟ قبل از مراجعه به بهترین مرکز مشاوره در خاوران در مورد چه مواردی باید اطلاعات کسب کنید ؟ در این مراکز چه نوع مشاوره‌هایی داده می‌شود ؟ 
بهترین مرکز مشاوره در خاوران یعنی مرکز مشاوره مهرنوین در تمام حوزه‌های فردی ، کودک و نوجوان ، خانواده ، ازدواج و ... مشغول به فعالیت است. این مرکز با بهره‌مندی از بهترین متخصصین و مشاوران در موارد ذکر شده به بهبود سلامت روان و حل دغدغه‌های افراد کمک خواهد کرد.

https://mehrenovinclinic.com

در ادامه این آگهی به معرفی خدمات ، کاربرد ، مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد بهترین مرکز مشاوره در خاوران اشاره خواهیم کرد. اگر نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با شماره‌های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

برای گرفتن نوبت از بهترین مرکز مشاوره در غرب تهران روی لینک کلیک نمایید.


مشاور ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در خاوران

مشاوره ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در خاوران یکی از اساسی‌ترین مشاوره‌های موجود در این مرکز محسوب می‌شود. زوجین با شرکت در جلسات مشاوره ازدواج به درک بهتری از مسائل زناشویی خواهند رسید. زندگی دو نفره پر از چالش‌های منحصر به فرد است. امروزه با پیشرفت علم روانشناسی ازدواج ، تاثیر اینگونه مشاوره‌ها روی بهبود روابط زوجین بسیار چشمگیر به حساب می‌آید.
اما احتمال دارد برایتان این سوال پیش بیاید که مهم‌ترین مواردی که نیاز به حضور در بهترین مرکز مشاوره در خاوران دارد ، کدام است ؟
سردمزاجی و عدم اهمیت زوجین به یکدیگر ، بحث و جدل‌های روزانه ، شک و تردید و احساس خیانت ، غیرصمیمی بودن با یکدیگر ، عدم تمایل به گذراندن وقت بیشتر و ... از حیاتی‌ترین مواردی است که اگر با آنها مواجه هستید ، توصیه می‌کنیم با شماره بهترین مرکز مشاوره در خاوران تماس بگیرید.

مراحل مشاوره پیش از ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در خاوران

مراحل مشاوره پیش از ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در خاوران ، ازدواج یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین اتفاق برای هر فر در طول زندگی‌اش محسوب می‌شود. بسیار مهم است که ازدواج به صورت آگاهانه اتفاق بیفتد. وجود تفاوت‌ها در نوع رفتار ، فرهنگ ، شخصیت و ... می‌تواند سبب بروز مشکلات بین زوجین شود. به همین منظور توصیه می‌شود قبل از ازدواج به این مراکز مراجعه نمایید.

مراحل مشاوره پیش از ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در خاوران به صورت زیر است:

1.    تعیین تعداد جلسات مشاوره پیش از ازدواج توسط مشاور
جلسات مشاوره قبل از ازدواج را همانند واکسنی در نظر بگیرید که شما و همسرتان را در برابر موضوع طلاق ، ایمن خواهد کرد. هر چند بسیاری از این افراد با وجود این جلسات ممکن است بعد از مدتی طلاق بگیریند؛ اما احتمال با وجود مشاوره پیش از ازدواج در بهترین مرکز مشاوره در خاوران ، احتمال آن پایین خواهد آمد.
تعداد این جلسات نسبت به چالش‌های زوجین می‌تواند بین 5 الی 10 جلسه باشد.
2.    ایجاد شناخت نسبی بین زوجین
در مراحل اولیه مشاوره پیش از ازدواج ، جلسات به صورت دو نفره برگزار خواهد شد. در این جلسات تمرکز بیشتر روی آشنایی زوجین نسبت به هم است. البته لازم به ذکر است در جلسات اولیه بهترین مرکز مشاوره در خاوران در مورد ویژگی‌های فرهنگی و عقیدتی خانواده‌ها نیز صبحت خواهد شد.
3.    بررسی چونگی و طول مدت آشنایی زوجین
گفت و گو درباره نحوه آشنایی زوج‌ها و طول مدت زمانی که با هم بودند ، کمک شایانی به مشاور مربوطه خواهد کرد.
4.    بررسی ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی زوجین
یکی از مهم‌ترین مسائلی که بهترین مرکز مشاوره در خاوران به آن خواهد پرداخت موضوع تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی زوجین است. در واقع درک این ویژگی‌ها ، نصف مسیر را برای طرفین هموار خواهد کرد.
5.    آزمون‌های روانشناختی
تست‌های شخصیت‌شناسی زیادی وجود دارد که به درک تفاوت‌های زوجین کمک زیادی خواهد کرد. در تست‌ها MBTI ، تیپ‌های شخصیتی و ویژگی‌های هر دو طرف مشخص خواهد شد. مشاوران بهترین مرکز مشاوره در خاوران با بررسی نتایج تست‌های شخصیت‌شناسی به شناخت مطلوبی از زوجین می‌رسند.
6.    شناخت کامل زوجین در مشاوره پیش از ازدواج
در این مرحله زوجین نسبت به یکدیگر از شناخت کافی برخوردار هستند. متخصصین بهترین مرکز مشاوره در خاوران نیز در تصمیم نهایی افراد به آنها کمک خواهند کرد. شما دوستان اگر نیاز به مشاوره دارید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در خاوران

مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در خاوران به افراد در رشد و تکامل شخصیتی آنها کمک می‌کند. جلسات مشاوره‌های فردی به صورت خصوصی برگزار می‌شود. چالش‌های احساسی ، دغدغه‌های روحی و روانی ، آسیب‌های اجتماعی و ... از مهم‌ترین مواردی است که در بهترین مرکز مشاوره در خاوران به آنها پرداخته خواهد شد. 
در نظر داشته باشید درک و شناخت کافی هر فرد از خودش ، مهم‌ترین گام برای حل مشکلاتش محسوب خواهد شد. به هیچ وجه تصور نداشته باشید که مراجعه به مراکز مشاوره برای افراد دیوانه است. هر فردی در برهه‌های زمانی زندگی‌اش نیاز به مشاوره در راستای بهبود رفتار و عملکرد خودش دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره فردی در بهترین مرکز مشاوره در خاوران با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

مشاوره فردی در مرکز مشاوره در خاوران چه کاربردی دارد ؟ 

مشاوره فردی در مرکز مشاوره در خاوران از مزایا و کاربردهای زیادی برخوردار است. اختلاف بین خواسته‌ها و توانایی‌های هر فرد سبب بروز آسیب‌های حاد روحی برای هر فرد خواهد شد. بوجود آمدن این اختلافات باعث ایجاد مشکل در قدرت تصمیم‌گیری افراد می‌شود.
توصیه می‌شود اگر دچار عصبانیت و خشم زیاد ، مشکلات روحی ، اعتیاد به الکل و مواد مخدر ، افسردگی ، اضطراب‌های اجتماعی و ... هستید به بهترین مرکز مشاوره در خاوران مراجعه نمایید.

مشاوره خانواده در بهترین مرکز مشاوره در خاوران

مشاوره خانواده در بهترین مرکز مشاوره در خاوران ، خانواده اصلی‌ترین رکن زندگی هر فرد محسوب می‌شود. اجتماع ما از حول محور خانواده تشکیل شده است. ارتباط ما با یکدیگر تاثیر بسیار زیادی روی روابط اجتماعی افراد خواهد داشت.
با این حال تمام خانواده‌ها دچار مشکل ، چالش ، دغدغه و استرس و سایر مشکلات هستند. بسیاری از این موارد بوسیله افراد خانواده برطرف نخواهد شد. در نتیجه اگر با چنین مشکلاتی در خانواده خود مواجه هستید به بهترین مرکز مشاوره در خاوران مراجعه نمایید.
این جلسات به بهبود روابط مابین افراد خانواده تاثیر بسزایی دارد. مشاوران خانواده به کمک تخصص و تجربه‌اشان به حل معضلاتی همچون تاثیر منفی طلاق روی فرزندان ، مشکلات بین فرزندان با نامادری یا ناپدری ، اختلاف نوع دیدگاه در نسل‌های متفاوت ، انتظارات بیش از حد و ... خواهند پرداخت.
اگر در خانواده‌تان با مشکلاتی همچون موارد بالا مواجه هستید با شماره‌های بهترین مرکز مشاوره در خاوران تماس حاصل نمایید.

مشاوره کودک و نوجوان در بهترین مرکز مشاوره در خاوران

آیا با کودک و نوجوان خود درگیر هستید ؟ آیا سر مسائل متفاوت با یکدیگر به بحث می‌کنید ؟ مشاوران کودک و نوجوان در بهترین مرکز مشاوره در خاوران کمک زیادی در راستای حل این مشکلات خواهند کرد. در واقع به فرد متخصص در حوزه بهداشت روانی در سنین کودک و نوجوان ، مشاور کودک و نوجوان گفته می‌شود.
مشاوران بهترین مرکز مشاوره در خاوران به بهره‌مندی از علم روانشناسی خود به شناخت کافی از کودکان و نوجوانان رسیده‌اند. آنها مسائل عاطفی ، روحی ، اجتماعی و ... این افراد را به خوبی می‌شناسند. ایجاد یک رابطه صمیمی بین مشاوران و کودک یا نوجوان مهم‌ترین گام شروع فرایند درمانی محسوب می‌شود. 
مشاوره انفرادی ، خانواده ، گروهی و ... از جمله مهم‌ترین مشاوره‌های موجود در بهترین مرکز مشاوره در خاوران به حساب می‌آید.

مرکز مشاوره مهرنوین شرق تهران

دارای متخصص در زمینه
روانشناسان و مشاوران کودک
روانشناسان زوج
مشاوره پیش از ازدواج
بازی درمانی
اختلالات
افسردگی
اضطراب
افت تحصیلی
مشکلات در روابط
سکس تراپی
مشاوران تحصیلی
مشاوره در زمینه ترک اعتیاد
خودشناسی

 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
افسریه خیابان 15 متری دوم خیابان 12 (تاجبندان) پلاک 205

موقعیت