Skip to main content

آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه

آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه ، آیا شما هم به دنبال گرفتن گواهینامه پایه دو خود هستید؟ برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی پایه دوم به چه مدارکی نیاز است؟

آموزشگاه رانندگی پایه دوم مکانی است که با ثبت نام و شرکت در کلاس‌های تئوری، فنی و عملی آن می‌توانید مهارت خود را در رانندگی افزایش دهید و با قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی آن، گواهینامه پایه دوم دریافت کنید.

گواهینامه پایه دوم یکی از انواع گواهینامه است که در صورت داشتن آن قادر خواهید بود با خودروهای نیمه سنگین مانند مینی بوس، ون، کامیونت و خودروهای امدادی و سرویس مدارس، رانندگی کنید. یکی از آموزشگاه‌هایی که می‌توانید با ثبت‌نام در آن برای گواهینامه پایه دوم اقدام کنید، آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه به شما ارائه می‌دهیم. لطفا ادامه آگهی را مطالعه کنید.


آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه

آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه کلیه اصول و قوانین رانندگی که مطابق با مقررات آیین‌نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی و نظام صنفی کشور هستند را به هنرجویان آموزش می‌دهد. افرادی که بعد از شرکت در جلسات آموزشی موفق به قبولی در آزمون و دریافت گواهینامه پایه دوم شوند، می‌توانند با خودروهایی به ظرفیت 15 نفر یا حداکثر وزن 350 کیلوگرم رانندگی کنند.

آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه در طول جلسات آموزشی برای یادگیری بهتر متقاضیان از مربیان با تجربه استفاده می‌کند. آنها تمام نکات مربوط به رانندگی صحیح را به هنرجویان آموزش می‌دهند تا مهارت بالایی در امر رانندگی به دست آورند. با این کار به متقاضیان کمک می‌کنند در آزمون گواهینامه پایه دوم قبول شوند.

اگر شما هم می‌خواهید گواهینامه پایه دوم خود را بگیرید، فقط کافی است با آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه تماس بگیرید. شماره‌های درج شده در آگهی متعلق به آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه هستند. 

۰۲۱۵۶۶۷۸۰۱۰

۰۲۱۵۶۶۷۸۰۶۰

فکس ۰۲۱۵۶۳۳۷۰۷۹

۰۹۲۱۳۶۷۶۰۵۶

 

برای کسب اطلاعات در مورد آموزشگاه رانندگی پایه دوم در اسلامشهر کلیک نمایید.

بهترین آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه

بهترین آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه شرایطی را فراهم می‌کند تا متقاضیان بتوانند با شرکت در کلاس‌های آموزشی و افزایش مهارت‌های رانندگی خود، در آزمون گواهینامه پایه دوم قبول شوند. کلاس‌هایی که در بهترین آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه برگزار می‌شوند به سه دسته کلاس‌های تئوری، فنی و عملی تقسیم‌بندی می‌شوند. در تمام ساعات برگزاری کلاس‌ها، نکات اساسی رانندگی به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

مربیان تلاش می‌کنند از طریق پاسخ‌گویی به سوالات هنرجویان، دانش و مهارت آنها را افزایش دهند و ابهاماتشان را رفع کنند. مربیان بهترین آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهار دانگه خطاهای هنرجوی خود را به او یادآوری می‌کنند تا آن را اصلاح کنند. تنوع ساعات برگزاری کلاس‌ها این امکان را به هنرجویان می‌دهد تا با توجه به شرایط خود، بهترین زمان را برای شرکت در کلاس‌های رانندگی انتخاب کنند.

در صورت تمایل می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در آگهی با بهترین آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه تماس بگیرید. 

آموزشگاه رانندگی خوب پایه دوم در چهاردانگه

آموزشگاه رانندگی خوب پایه دوم در چهاردانگه از تمام امکانات خود استفاده می‌کند تا اصول و قواعد صحیح رانندگی را به متقاضیان آموزش دهد. برای ثبت نام در این آموزشگاه باید مدارک خود را آماده کنید. این مدارک شامل اصل مدارک شناسنامه، گواهینامه پایه سوم، کارت ملی هوشمند همراه با کپی آنها، اصل هر نوع گواهینامه دیگری که دارید (برای مثال گواهینامه لودر، موتور سیکلت، جرثقیل و...)، هشت قطعه عکس 4*3 جدید با زمینه روشن می‌شوند.

توجه داشته باشید که عکس شما باید به صورت تمام رخ باشد. در عکس خانم‌ها باید حجاب اسلامی رعایت شود و فقط گردی صورت آنها مشخص باشد. در مورد عکس آقایان هم باید فاقد کلاه، عینک و کراوات باشد. ضمن اینکه آقایان نباید با لباس نظامی عکس بگیرند.

استفاده از کلاه گیس برای افراد مبتلا به طاسی سر اشکالی ندارد. اما باید در قسمت اطلاعات پزشکی سیستم مکانیزه صدور گواهینامه به این نکته اشاره کنند. اگر سوالی درباره مدارک ثبت نام برای گواهینامه پایه دو دارید می‌توانید با آموزشگاه رانندگی خوب پایه دوم در چهاردانگه تماس بگیرید. 

آموزشگاه رانندگی پایه دو در چهاردانگه

آموزشگاه رانندگی پایه دو در چهاردانگه ، شرایط لازم برای گرفتن گواهینامه پایه دوم را به متقاضیان یادآوری می‌کند. بر این اساس، افرادی می‌توانند برای گرفتن این نوع گواهینامه اقدام کنند که حداقل 23 سال تمام داشته باشند. علاوه براین از زمان دریافت گواهینامه پایه سوم آنها حداقل 2 سال گذشته باشد. گواهینامه پایه 3 این افراد باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

نکته دیگر این است که فرد باید از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشد. برای این منظور لازم است تحت معاینه و آزمایش قرار بگیرد. سپس با شرکت در کلاس‌های تئوری، فنی و عملی و قبولی در آزمون‌های تئوری و عملی می‌تواند گواهینامه پایه دوم خود را دریافت کند. اگر شما هم شرایط لازم برای ثبت نام گواهینامه رانندگی پایه دوم را دارید، می‌توانید با شماره‌های آموزشگاه رانندگی پایه دو در چهاردانگه تماس بگیرید.

آموزشگاه رانندگی پایه 2 در چهاردانگه

آموزشگاه رانندگی پایه 2 در چهاردانگه برای افرادی که بتوانند در آزمون‌های تئوری و عملی، حداقل نمره قبولی را کسب کنند، گواهینامه پایه دوم صادر می‌کند. این گواهینامه از نظر نوع کاربری با گواهینامه پایه سوم متفاوت است. یعنی نمی‌توان یکی از این گواهینامه‌ها را به جای دیگری استفاده کرد.

گواهینامه پایه دوم برای رانندگی با خودروهای نیمه سنگین، حداکثر ظرفیت 15 نفر و مجموع وزن 350 کیلوگرم صادر می‌شود. اما گواهینامه پایه سوم برای رانندگی با خودروهای سواری و سبک مانند 206 و... است. با توجه به این مسئله، برای رانندگی با خودروهای باری و مسافربری (خودروهای نیمه سنگین) باید گواهینامه پایه دوم داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه رانندگی پایه 2 در چهاردانگه تماس بگیرید. 

برای کسب اطلاعات در مورد آموزشگاه رانندگی پایه دوم در اسلامشهر کلیک نمایید.

هزینه آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه

هزینه آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه دربرگیرنده هزینه ‌های کلاس‌ های تئوری، فنی، عملی، هزینه معاینات چشم پزشکی، خرید کتاب آیین‌نامه رانندگی، گواهی و تست عدم اعتیاد و پرداخت فیش‌ها می‌شود. بنابراین نمی‌توان رقم ثابتی را برای هزینه آموزشگاه رانندگی پایه دوم تعیین نمود. تفاوتی که بین هزینه آموزشگاه‌های رانندگی مختلف وجود دارد ناشی از تفاوت در سطح کیفی آموزش‌ها، تعداد کلاس‌های اضافه و... است.

هزینه کلاس‌های تئوری برای دریافت گواهینامه پایه دوم 400.000 تومان و هزینه کلاس‌های عملی 700.000 تومان است. هزینه‌های معاینه چشم‌پزشکی 65.000 تومان، خرید کتاب آیین‌نامه 20.000 تومان و گواهی و تست عدم اعتیاد 48.000 تومان می‌شود. به این مبالغ باید هزینه فیش‌های آموزشگاه را که 45.000 تومان است اضافه کرد.

با توجه به مواردی که گفته شد، برای گرفتن گواهینامه پایه دوم باید مبلغی بین 1.500.000-1.200.000 تومان را در نظر بگیرید. البته به مرور زمان، این هزینه هم افزایش پیدا می‌کند. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هزینه آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

آموزشگاه رانندگی پایه دوم راه سبز 

آموزشگاه رانندگی پایه دوم راه سبز با مجوز رسمی از پلیس راهنمایی و رانندگی، مجری طرح آموزش و مهارت رانندگی که از واجدین شرایط متقاضی اخذ گواهینامه پایه دوم (کامیونت مینی بوس تاکسی خودروهای امدادی و...) ثبت نام به عمل می آورد.

ثبت نام بدون نیاز به کارت پایان خدمت

آموزش توسط مربیان مجرب و خودروی مدل بالا (فوتون _ کارسان)

آزمون‌ توسط کارشناسان راهور و خودروهای آموزشگاه

شرایط ثبت نام:

داشتن حداقل سن ۲۳ سال تمام

سپری شدن مدت ۲ سال از گواهینامه پایه سوم یا ب۱

مدارک ثبت نام:

شناسنامه

کارت ملی

گواهینامه

۶قطعه عکس ۴*۳

از طریق شماره های درج شده در آگهی می توانید با آموزشگاه رانندگی پایه دوم در چهاردانگه ارتباط برقرار کنید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی
بزرگراه آیت الله سعیدی، بعد از میدان قائم اسلامشهر، ابتدای کلمه، رو به روی سه راهی نسیم شهر،پلاک۱۳۵۴

موقعیت