Skip to main content

لیفت صورت در هفت حوض

لیفت صورت در هفت حوض با هدف جوانسازی، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و رفع حالت شل شدگی و افتادگی پوست انجام می‌شود. با استفاده از لیفت صورت در هفت حوض می‌توان چین و چروک‌های اطراف لب ها، خط فک، خط خنده و... را بهبود بخشید.
افزایش سن باعث کاهش میزان کلاژن سازی پوست می‌شود. به همین دلیل چین و چروک‌هایی روی پوست به وجود می‌آید. این مسئله حس بدی در افراد ایجاد می‌کند و اعتماد به نفس آنها را کاهش می‌دهد. لیفت صورت در هفت حوض می‌تواند شادابی و جوانی را به پوست افراد بازگرداند و نشاط و جوانی پوست آنها را حفظ کند.


لیفت صورت چیست و چگونه انجام می‌شود؟ لیفت صورت نقش مهمی در کاهش تغییرات پوستی، آسیب‌های محیطی، شل‌شدگی و از بین رفتن بافت چربی پوست دارد. با استفاده از لیفت صورت در هفت حوض می‌توان افتادگی ظاهر گونه‌ها را برطرف و برجستگی گونه‌ها را در محل اصلی حفظ کرد. از دیگر نتایج لیفت صورت می‌توان به سفتی پوست و حذف پوست اضافی در خط فک پایین اشاره کرد.
لیفت صورت باعث می‌شود افتادگی گوشه‌های خارجی لب‌ها و دهان و چین و چروک‌های عمیق کناره بینی، خط خنده و خطوط زیر گونه‌ها رفع شود. برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود می‌توانید از خدمات لیفت صورت در هفت حوض استفاده کنید. برای این منظور با شماره های لیفت صورت در هفت حوض که در آگهی درج شده است تماس بگیرید. 

دوام لیفت صورت در هفت حوض چقدر است؟

برای اینکه عمل لیفت صورت در هفت حوض برای شما اثربخش باشد شما باید به یک سری نکات توجه کافی داشته باشید. در ادامه این نکات را برای شما لیست کرده‌ایم:
•    رژیم غذایی مناسب
•    پرهیز از سیگار و قلیان کشیدن
•    عدم حضور در آب و هوای آلوده
•    دوری از تابش مستقیم نور خورشید
در صورت رعایت نکات بالا نتایج عمل لیفت صورت در هفت حوض به مدت 10 سال برای شما باقی خواهد ماند. این عمل بین 2 الی 4 ساعت زمان می‌برد و بهبودی کامل نیز بعد از 1 الی 3 هفته حاصل خواهد شد.


بهترین روش لیفت صورت در هفت حوض

لیفت صورت در هفت حوض با 15 روش مختلف قابل انجام است. در ادامه به معرفی 7 روش متداول لیفت صورت خواهیم پرداخت. شما می‌توانید برای آشنایی با تمام روش‌های موجود با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

1-    لیفت صورت با روش هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی از امواج متمرکز فراصوت شدت بالا به منظور تولید کلاژن بیشتر و در نتیجه جوان‌سازی پوست استفاده می‌کنند. در این روش لایه‌های زیرین پوست به صورت عمقی مورد هدف قرار می‌گیرند. در نتیجه این روش موثر واقع خواهد شد.

2-    لیفت صورت به روش اندولیفت

در این روش از یک لیزر با طول موج 1470 نانومتر به منظور هدف قرار دادن کلاژن‌ها استفاده می‌شود. روش اندولیفت غیرتهاجمی است و به تجزیه چربی‌های انباشته زیرپوستی کمک شایانی خواهد کرد. نتایج این روش هم‌تراز با روش‌های جراحی صورت به حساب می‌آید.

3-    لیفت صورت به روش میکرونیدلینگ

در این روش از میکرونیدل‌های استریل به منظور تحریک سلول‌های پوست و وادار کردن آنها برای ساخت کلاژن بیش‌تر استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید این روش برای چین و چروک‌های شدید کاربرد آنچنانی ندارد؛ اما با توجه به درمان مشکلات سطحی پوست و غیرتهاجمی بودن آن از طرفداران زیادی برخودار است.

برای آشنایی بیشتر با انواع روش‌های لیفت صورت در هفت حوض با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

4-    لیفت صورت به روش میکرودرم ابریژن

در روش میکرودرم ابریژن توسط دستگاه‌های مکانیکی مخصوص روی سطح پوست خراشیدگی‌های کنترل‌شده ایجاد می‌شود. سپس دستگاه شروع به مکیدن و لایه‌برداری سلول‌های مرده می‌کند. در روش میکرودرم ابریژن پزشک حدوداً 30 دقیقه روی صورت شما کار خواهد کرد.

5-    لیفت صورت به روش RF فرکشنال

این روش از دو روش جداگانه تشکیل شده است. از روش RF فرکشنال برای ایجاد حالت شادابی و طراوت در پوست استفاده خواهد شد. در واقع ترکیب امواج رادیوفریکوئنسی و میکرونیدلینگ با هم سبب جوانسازی پوست می‌شود.

6-    لیفت به صورت روش آتیوا

روش آتیوا یک روش غیرتهاجمی و کم‌عوارض محسوب می‌شود. این روش زیرمجموعه روش RF فرکشنال به حساب می‌آید. روش آتیوا با اعمال گرمای کنترل‌شده به لایه‌های زیرین پوست سبب از بین بردن ناهمواری‌ها و چین و چروک‌های صورت می‌شود. لازم به ذکر است آتیوا جزو روش‌های غیرجراحی است.

7-    لیفت صورت با تزریق بوتاکس

به طور قطع همه شما با روش تزریق بوتاکس آشنایی دارید. این روش پرطرفدارترین روش لیفت صورت در هفت حوض محسوب می‌شود. در این روش بوتولینوم به زیر پوست فرد مراجعه‌کننده تزریق خواهد شد. این تزریق سبب از بین بردن چین و چروک ، افتادگی‌های کناره لب، فرم دادن به ابرو و ... می‌شود

لیفت صورت با نخ در هفت حوض

لیفت صورت با نخ در هفت حوض یک روش جایگزین برای جراحی لیفت صورت محسوب می‌شود. در روش لیفت صورت با جراحی بخش زیادی از پوست شما به عقب کشیده خواهد شد. سپس پوست‌های اضافی برداشته و جای آنها بخیه می‌شود.
اما در لیفیت صورت با نخ در هفت حوض سوزن‌های ریز نخ به زیر بافت صورت تزریق می‌شود. این رشته نخ در زیر پوست باقی می‌ماند و به مرور زمان سبب تحریک کلاژن خواهد شد. نخ‌های واردشده در زیر پوست، علاوه بر عمل لیفتینگ، مواد موجود در لایه درم (لایه دوم پوست) را تحریک می‌کند.
همانطور که می‌دانید یکی از مواد مهم در زیبایی پوست، کلاژن موجود در لایه دوم پوست (درم) است. در نتیجه ورود این نخ‌ها سبب افزایش تولید کلاژن و در نهایت از بین رفتن چین و چروک می‌شود. دقت داشته باشید مجموعه ما شامل خدمات لیفت صورت در هفت حوض و لیفت صورت با نخ می‌باشد. برای مشاوره و کسب اطللاعات بیشتر با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

انواع نخ لیفت صورت در هفت حوض

به طور معمول انواع نخ لیفت صورت به 3 نخ زیر تقسیم می‌شوند:
•    نخ کاگ
متداول‌ترین نخ مورد استفاده در لیفتینگ صورت، نخ کاگ است. در این روش هیچ گونه ردی از نخ باقی نخواهد ماند. همچنین زمان بهبودی بیمار نیز بسیار کم است.
•    نخ pdo
نخ pdo یکی دیگر از نخ‌های اثرگذار در فرایند جوانسازی محسوب می‌شود. بعد از ورود نخ pdo به بافت‌های بدن، سلول‌های فیبروبلاست شروع به جمع شدن و رشد کردن خواهند کرد. محل این نخ‌ها در بین لایه درم و نیام عضلات زیرجلدی قرار دارد.
برای گرفتن مشاوره در مورد لیفت صورت در هفت حوض با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.
•    نخ سلوئیت
از نخ سلوئیت برای تصحیح موقعیت بافت و اجزاء صورت و گردن استفاده خواهد شد. سالهاست از این نخ در علم پزشکی استفاده می‌شود. نخ سلوئیت یک نخ مخروطی‌شکل است که قدرت جذب بسیار بالایی دارد.

برای آشنایی بیشتر با انواع روش‌های لیفت صورت در هفت حوض با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

هزینه لیفت صورت در هفت حوض

هزینه لیفت صورت در هفت حوض بعد از معاینه حضوری و توسط متخصص تعیین خواهد شد. دلیل آن هم این است که این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. روش لیفت، ابزار لیفت، جنس و افتادگی پوست و ... از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیفت صورت به حساب می‌آید. برای اطلاع از هزینه دقیق لیفت صورت در هفت حوض با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

هفت‌ حوض
نشانی
میدان هفت حوض خیابان رضوان غربی جنب پاساژ سون سنتر پلاک ۱۰

موقعیت