Skip to main content

کارخانه صنایع لاستیکی و سیلیکونی افلاک

تولید کننده قطعات سیلیکونی در تهران


تولید کننده قطعات سیلیکونی در تهران ،همانطور که می دانیم قطعات لاستیکی و سیلیکونی به نوبه خود در صنعت کشور کاربرد وسیعی دارند. در دنیای صنعت کمتر دستگاه یا مکانیزی وجود دارد که در آن قطعات لاستیکی و سیلیکونی کاربرد نداشته باشد. از آنجایی که سفارش این نوع قطعات در صنعت بزرگ کشور روز به روز در حال افزایش است و نیاز مبرم صنایع به این نوع قطعات بیش از گذشته می باشد، لذا همکاری مستمر خود را با صاحبان محترم صنایع کشور اعلام می داریم.

بیش ترین کاربرد قطعات ذکر شده را می توان در صنایع مختلف به ترتیب نام برد.

صنایع دفاع و نیروهای مسلح

صنایع بزرگ خودروسازی

صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

صنایع غذایی

صنعت ساختمان

صنعت کاشی و سرامیک

شرکت آب و فاضلاب

تجهیزات پزشکی

لوازم خانگی

آرایشی و بهداشتی

کشاورزی

روشنائی

و دیگر صنایع


از ویژگی های قطعات سیلیکونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
در مقابل اشعه فرابنقش خورشید مقاوم هستند.
به دلیل دارا بودن قابلیت رنگ پذیری در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
این قطعات عمر و ماندگاری بالایی دارند.
قطعات و لوازمی که با سیلیکون ساخته می شوند از عایق الکتریکی بالایی برخوردار می باشند.
قطعات سیلیکونی لرزه گیر مناسبی هستند.
جهت ارتباط با تولید کننده قطعات سیلیکونی در تهران می توانید با شماره داخل آگهی تماس بگیرید.

تولیدی قطعات سیلیکونی در تهران


تولیدی قطعات سیلیکونی در تهران ، قطعات سیلیکونی یکی از پر مصرف ترین محصولات سیلیکونی است که به روش های متفاوتی ساخته می شود. به دلیل خواص بسیار ویژه و فوق العاده ای که این قطعات دارند، تولیدی قطعات سیلیکونی در تهران می تواند لوازم بسیار زیادی را تولید کند که عبارتست از: وسایل نگهداری غذا، قطعات اتومبیل، لباس های ورزشی، واشر زودپز، ایمپلنت، خط ولتاژ، وسایل الکترونیکی، خودرو سازی، پارچه، شیمیایی، انرژی، ساخت و ساز و روکش.
همچنین می توان در صنایعی مانند لوازم خانگی، بهداشتی، نظامی و پزشکی هم استفاده نمود.


تولید کننده قطعات لاستیکی در تهران


تولیدی قطعات لاستیکی در تهران ، لاستیک ها خاصیت کشسانی دارند که این مورد از ویژگی های خاصش محسوب می شود. قطعات لاستیکی کاربردهای فراوانی دارند. به طور مثال در ساخت اسباب بازی ها از این ماده استفاده می شود.
تولید کننده قطعات لاستیکی در تهران در تولید انواع واشر آلات، لاستیک های صنایع سیمان، پتروشیمی و گاز و نفت، صنایع دفاعی و لرزه گیرهای ضد زلزله فعالیت می کند. موادی که برای تولید قطعات لاستیک استفاده می شود عبارتند از: گاز و نفت. بعضی از این قطعات قابل بازیافت هستند و برخی نیز غیر قابل بازیافت.


تولیدی قطعات لاستیکی در تهران


تولیدی قطعات لاستیکی در تهران ، لاستیک ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند که می توانند نرم یا سخت و یا مات یا شفاف باشند.
تولیدی قطعات لاستیکی در تهران در ساخت انواع قطعات مانند: قطعات سیلیکونی، دیافراگم واشربندی، ضربه گیر، واشر زودپز، درزگیر و اورینگ فعالیت می کند. اورینگ هایی که تولید می شود، دارای ویژگی هایی هستند که به آنها اشاره می کنیم:
مقاومت بالا در برابر پارگی
مقاومت در برابر اوزون، آب و اسیدها
مقاوم در برابر سایش و روغن های معدنی
مقاوم در برابر روغن های داغ و حرارت
مقاومت بالا در برابر مواد هیدروکربوری و روغن ها

تولید کننده تیوپ منبع آب در تهران


تولید کننده تیوپ منبع آب در تهران ، تمامی پمپ های خانگی دارای مخزن تحت فشار می باشند. دلیل استفاده از مخزن های تحت فشار یا تیوپ های منبع آب، جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی، افزایش طول عمر پمپ آب و همینطور افزایش کارایی پمپ آب می باشد. یکی از اجزایی که داخل تیوپ منبع آب قرار داده می شود، تیوپ لاستیکی است که به وسیله باد پر می شود که تنظیم این مقدار باد از اهمیت زیادی برخوردار است و می بایست بین 25 تا 35 psi باشد.


تیوپ های منبع آب ممکن است به دلایلی از جمله سوراخ شدن تیوپ به دلیل زنگ زدن بدنه منبع و یا باد شدن اضافی تیوپ باشد. از دیگر دلایل خرابی تیوپ های منبع آب می توان به از بین رفتن خاصیت کشسانی لاستیک تیوپ به علت بالا بودن عمر منبع، اشاره کرد.
تیوپ های منبع آب کاربردهای فراوانی دارند. این مخازن تحت فشار، علاوه بر اینکه آب را ذخیره می کنند، فشار را در داخل ساختمان ثابت نگه داشته و مانع از این می شود که پمپ خاموش و یا روشن شود. تولید کننده تیوپ منبع آب در تهران توصیه می کند که این مخازن تحت فشار به دلیل اینکه در آبرسانی ساختمان نقش مهمی را ایفا می کنند، نیاز به سرویس های دوره ای متداول دارند تا بتوان به آسانی زنگ زدگی، پارگی تیوپ و گرفتگی را برطرف نمود.
شما می توانید جهت سفارش مخازن تحت فشار از طریق شماره های درج شده در آگهی با تولید کننده تیوپ منبع آب در تهران در ارتباط باشید.


تولید کننده تیوپ مخازن آب در تهران


تولید کننده تیوپ مخازن آب در تهران ، تیوپ های مخازن آب وظیفه کنترل وتنظیم فشار آب را در ساختمان به عهده دارند. برخی از افراد تصور می کنند که تیوپ مخازن آب و پمپ آب یکی هستند اما در واقع کاربرد و کارکرد آنها از هم متفاوت است. یکی دیگر از کاربردهای تیوپ مخازن آب، جلوگیری از فشار به پمپ در زمان باز کردن شیر آب می باشد در واقع با این کار به افزایش طول عمر پمپ ها کمک می شود.
تیوپ مخازن آب از سه قسمت تیوپ، پوسته و فلنج ساخته می شود.


از مزیت های استفاده از تیوپ مخازن آب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کاهش اصطکاک پمپ
تنظیم فشار آب
افزایش طول عمر پمپ
صرفه جویی در مصرف آب و همینطور در مصرف هزینه ها
کاهش فشار به پمپ آب و کاهش تعداد دفعات خاموش و روشن شدن پمپ


در صورتی که تمایل دارید تیوپ مخازن را تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم که برای به صرفه بودن قیمت ها، آن را از تولید کننده تیوپ مخازن آب در تهران خریداری نمایید تا علاوه بر مناسب بودن قیمت ها، بتوانید از کیفیت لوازمی که تهیه می کنید، مطمئن شوید. در صورت ارتباط با تولید کننده تیوپ مخازن آب در تهران می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


تولیدی تیوپ مخازن آب در تهران


تولیدی تیوپ مخازن آب در تهران ، شاید با این سوال برخورد کرده باشید که تیوپ مخازن آب چه کاربردی دارد و در چه مکان های استفاده می شود؟ در این مقاله به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.
ممکن است برخی از افراد تیوپ مخازن آب را با پمپ آب اشتباه بگیرند. اما در کارکرد این دو از هم متفاوت اند. تیوپ مخازن آب برای تنظیم و کنترل آب ورودی به ساختمان ها زمانی که شیر آب باز می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.
روش عملکرد تیوپ مخازن آب به این صورت است که آب با فشار زیاد به داخل تیوپ مخازن آب وارد شده و بعد از این که از سطح آب کم شد، پمپ روشن شده و بعد از آن شروع به داخل پمپاژ می کند.


تیوپ مخازن آب دارای ظرفیت های مختلفی هستند که از هر کدام از آنها با توجه به تعداد واحدهای ساختمان استفاده می شود. برای مثال برای ساختمان های تک واحده از مخزن 50 لیتری و در ساختمان های چند واحده از مخزن 150 لیتری استفاده می شود.
برای خرید تیوپ مخازن آب بهتر است به تولید تیوپ مخازن آب در تهران مراجعه کنید تا علاوه بر مناسب بودن قیمت ها، از کیفیت آن ها نیز اطمینان حاصل کنید. برای ارتباط با تولید کننده تیوپ مخازن آب در تهران می توانید با شماره های داخل آگهی تماس بگیرید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
جاده آبعلی، منطقه صنعتی خرمدشت خیابان سیاه سنگ، گلایل 4 شرقی، پلاک 73

موقعیت