Skip to main content

مرکز مشاوره در امانیه

مرکز مشاوره در امانیه، آیا شما در طول زندگی خود درگیر بحران های روحی و عاطفی شده اید؟ در زمان رویارویی با چنین مشکلاتی چه کار می کنید؟ بسیاری از افراد توانایی مقابله با مشکلات خود را ندارند و نیاز دارند تا در حل مشکلات از تجربه افراد متخصص استفاده نمایند. مطالعه ی این آگهی به شما کمک می کند تا اطلاعات دقیقی در زمینه فعالیت های مرکز مشاوره در امانیه به دست آورید.


مرکز مشاوره در امانیه :


مرکز مشاوره در امانیه ، مشاوره چیست؟ پروسه ای است که بین مشاور و مراجع او شکل می گیرد. در این پروسه، مراجع  مشکلات خود را مطرح می کند و مشاور تلاش می کند با استفاده از دانش و مهارت خود، مشکل او را حل کند. مشاور در جلسات متعدد به صحبت های مراجع خود گوش می دهد و بهترین تصمیم را برای حل مسئله می گیرد. بسیاری از افراد برای حل مشکلات خود از مراکز مشاوره کمک می گیرند. برای اینکه یک مرکز مشاوره از سمت مردم انتخاب شود، بایستی دارای ویژگی های خاصی باشد.


مرکز مشاوره در امانیه از افراد متخصص و با تجربه در زمینه مشاوره استفاده می کند. این مرکز دارای مجوز قانونی جهت فعالیت می باشد. متخصصین مرکز مشاوره در امانیه از روش های جدید و تجهیزات پیشرفته برای درمان استفاده می کنند. یکی از ویژگی های مرکز مشاوره در امانیه دسترسی آسان به آن می باشد. از دیگر ویژگی های این مرکز می توان به برگزاری جلسات منظم مشاوره و کارگاه های آموزشی اشاره کرد.


خدمات مختلفی در مرکز مشاوره در امانیه به بیماران ارائه می شود که شامل زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره کودک، خانواده درمانی، مشاوره ازدواج، خدمات نوروفیدبک و ... می باشد.
در صورتی که تمایل دارید از خدمات متنوع مرکز مشاوره در امانیه استفاده نمایید، با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


روانشناس در امانیه :


روانشناس در امانیه ، امروزه افراد در زندگی خود با مشکلات زیادی روبه رو می شوند. این مشکلات باعث کاهش سطح کیفی زندگی آنها می شود. پیشرفته های صورت گرفته در تکنولوژی باعث شده تا افراد بیشتر به بیماری های روحی و روانی مبتلا شوند. افراد ساکن در شهرها بیشتر از کسانی که در روستا زندگی می کنند، دچار استرس و افسردگی می شوند. استفاده از خدمات مختلف روانشناس در امانیه باعث می شود تا سطح زندگی افراد بهبود یابد.


دکتر روانشناس در امانیه ، فردی صبور و رازدار است که با بیمار خود همدردی می کند. این خصوصیات باعث می شوند تا مراجعین به راحتی به او اعتماد کنند و روابط موثری بین آنها ایجاد شود. از دیگر ویژگی های روانشناس در امانیه می توان به تخصص و مهارت بالای او در حل مشکل بیماران اشاره کرد. او مهارت های فردی و ارتباطی را به خوبی می داند و به راحتی با بیمار و اطرافیانش ارتباط برقرار می کند.


او یک شنونده فعال و خوب است و در مورد مسائل روحی و فشارهای روانی مراجع خود هیچ گونه قضاوتی نمی کند. روش درمان روانشناس در امانیه بر پایه اصول علمی است و هرگز از روش نصیحت برای درمان استفاده نمی کند.
اگر برای رفع مشکلات روحی و روانی خود نیاز به کمک دارید، می توانید از علم و تجربه روانشناس در امانیه استفاده نمایید.  


مشاوره خانواده در امانیه :


مشاوره خانواده در امانیه ، خانواده مهم ترین بنیان در جامعه است که با ازدواج مرد و زن شکل می گیرد. با تولد فرزندان، خانواده شکل کاملتری می گیرد. تربیت و پرورش فرزندان در خانواده بسیار اهمیت دارد. این عامل نقش مهمی در شکل گیری شخصیت آنها دارد. برای اینکه یک خانواده شاد داشته باشید، بایستی اعضای خانواده یکدیگر را به خوبی درک کنند و با هم ارتباط خوبی داشته باشند. تمام اعضای خانواده باید با وظایف خود در خانواده آشنا باشند و نقش خود را به درستی در خانواده انجام دهند.


گاهی اوقات به دلایل مختلف، مشکلاتی در محیط خانواده به وجود می آید که در صورتی که به آن ها اهمیت داده نشود، آسیب های جدی به ساختار خانواده وارد می کنند. برخی از این مشکلات شامل مشکلات رفتاری اعضای خانواده، اعتیاد، خیانت، مشکلات ارتباطی زوجین با هم و یا با فرزندان و ... می شوند.


در صورتی که خانواده با چنین مشکلاتی رو به رو شد، بهتر است از تجربه و تخصص مشاوران خانواده استفاده نماید. خدمات مشاوره خانواده در امانیه به خانواده ها کمک می کند تا بتوانند به درستی با مشکل خود مواجه شوند و دلیل آن را شناسایی کنند. مرکز مشاوره خانواده در امانیه از روش های جدید برای حل مشکلات مراجعین خود استفاده می کند. مشاورین این مرکز تخصص و تجربه کافی را در زمینه مشکلات مربوط به خانواده و اعضای آن دارند. آنها در ابتدا یک ارتباط موثر با اعضای خانواده برقرار می کنند و از طریق مشاوره و صحبت با اعضای خانواده به شناخت درستی از مسئله می رسند.


متخصصین در مرکز مشاوره خانواده در امانیه با استفاده از مهارت خود در حل مسئله به اعضای خانواده کمک می کنند تا با مشکل خود روبه رو شوند و بتوانند آن را حل کنند.
در صورتی که  در خانواده خود مشکلاتی از این دست را مشاهده نمودید، می توانید از خدمات مشاوره خانواده در امانیه استفاده نمایید.



مشاوره کودک در امانیه :


مشاوره کودک در امانیه ، تمام افراد دوران کودکی را تجربه می کنند. دوران کودکی یک دوران حساس در زندگی افراد می باشد. روش های تربیتی و نحوه رفتار والدین با فرزندان تاثیر زیادی بر شکل گیری شخصیت آنها دارد. نوع برخورد والدین با فرزندان و مسائل مربوط به آنها زمینه ساز موفقیت و شکست


فرزندان در آینده می باشد. والدین می توانند برای آگاهی از روش های صحیح تربیتی از متخصصین در مراکز مشاوره کودک در امانیه کمک بگیرند.
مرکز مشاوره کودک در امانیه، والدین را راهنمایی می کند تا رفتار درستی در مقابل فرزندان خود داشته باشند. آنها به والدین آموزش می دهند تا بهترین رفتار را در مقابل مکیدن انگشت، جویدن ناخن، شب ادراری، لجبازی، دروغگویی و ... از خود نشان دهند. باید دقت داشت که بروز این مسائل ریشه در مشکلات روحی و روانی کودک دارد.


در صورتی که  با هر یک از مشکلات بالا درگیر هستید، پیشنهاد می کنیم از راهنمایی های مشاوره کودک در امانیه استفاده نمایید. برای رزرو وقت مشاوره کودک در امانیه با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.



 نوروفیدبک در امانیه :


نوروفیدبک در امانیه ، بازخورد عصبی یا نوروفیدبک یک روش پیشرفته است که برای درمان بیماران به کار می روهد. مغز یکی از مهم ترین اعضای بدن است که در آن مجموعه ای از فعالیت های غیرارادی صورت می گیرد. این فعالیت ها بر روی رفتار، افکار و اعمال افراد تاثیر می گذارد. سلامت جسم و روان افراد به عملکرد صحیح فعالیت های مغزی وابسته است. اگر مشکلی در عملکرد امواج مغز انسان اتفاق بیفتد، ممکن است به صورت بیماری در فرد بروز کند.


دستگاه نوروفیدبک در امانیه به روانشناسان کمک می کند تا امواج مغزی و عملکرد آنها را بررسی کنند و در صورتی که در فعالیت های این امواج مشکلی ایجاد شد، برای درمان آن اقدام نمایند. این دستگاه از الکترودهایی تشکیل شده که بر روی پوست سر بیمار قرار می گیرند. این الکترودها، امواج مغزی را دریافت می کنند و عملکرد آنها را در صفحه نمایشگر نشان می دهند. روانشناسان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک در امانیه ، مشکلات موجود در امواج مغزی و پروسه های فیزیولوژیک را شناسایی می کنند و تلاش می کنند تا آنها را برطرف نمایند.


در صورتی که برای شناسایی و درمان بیماری خود نیاز دارید از دستگاه نوروفیدبک در امانیه استفاده نمایید، با شماره های مرکز نوروفیدبک در امانیه تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به این مرکز می باشند.

دکتر مستانه رنجبر با 10 سال سابقه در زمینه روان درمانی به درمان اختلالات روانی بدون استفاده از دارو توسط نوروفیدبک و بایوفیدبک، درمان اختلال بیش فعالی و عدم تمرکز در کودکان، درمان اختلالات افسردگی اساسی،افسردگی پس از زایمان، افسردگی فصلی، افسردگی دوقطبی، درمان اختلالات اضطرابی و استرس، اضطراب فراگیر، اضطراب جدایی، حملات پانیک، درمان اختلالات وسواس های فکری و عملی، وسواس مو کندن، وسواس های مذهبی، درمان اختلالات خواب، بی خوابی، بد خوابی، کابوس شبانه، مشاوره و روان درمانی، روانکاوی، مشاوره خانواده و ازدواج و.. می باشد.


سوابق کاری :


فعالیت در بیمارستان روانپزشکی آزادی و روزبه، DIC خانه خورشید، کلینیک ایران زمین، کلینیک طراوت سبز، کلینیک ترک اعتیاد کاسپین، DIC نوید همرازی ایرانیان، کلینیک ترک اعتیاد شاداب، خط ملی اعتیاد، مرکز نگهداری و بازپروری ارشاد، انستیتو مطالعات شخصیت، بیمارستان روانپزشکی ایران، خوابگاه های علوم پزشکی ایران به عنوان سرپرست و روانشناس، سامانه تلفنی رسا، سامانه 4030، کلینیک طلیعه مهر، کلینیک صدرا، کلینیک کوشان و... می باشد.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی

موقعیت