Skip to main content

سفارش ساخت جعبه چوبی

سفارش ساخت جعبه چوبی ، در شکل ها و اندازه و طرح های مختلف و با توجه به سلیقه مشتری انجام می شود. از مزیت های جعبه های چوبی می توان به مقاومت بالا، زیبایی و تنوع خاص آنها اشاره نمود. با سفارش ساخت جعبه چوبی می توان از آن در موارد مختلف مانند پذیرایی، هدیه دادن، شکلات، چای، گل و ... استفاده کرد. جعبه های چوبی برای بالا بردن فروش و بهتر دیده شدن محصول، بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. د واقع جعبه های چوبی مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل منحصر به فرد بوده و بسیار مورد علاقه خریداران می باشد. در این آگهی با انواع جعبه چوبی آشنا می شویم. با ما همراه باشید.



سفارش ساخت جعبه چوبی


سفارش ساخت جعبه چوبی ، در اشکال مختلف و ابعاد متفاوت طبق خواست مشتری پذیرفته می شود. تولید کننده جعبه چوبی بسیار به این نکته توجه می کند، جعبه چوبی که می سازد منحصر به فرد و خاص باشد تا مخاطب بیشتری را جذب نماید. سفارش ساخت جعبه چوبی به شکل مستطیل، مدل جالبی می باشد. امروزه برای ماندگاری بهتر جعبه چوبی از دستگاه لیزر استفاده می شود. زیرا باعث خاص شدن این نوع بسته بندی می گردد. به وسیله برش لیزری می توان در جعبه چوبی و بدن آن را با طرح های ریز و درشت تزیین نمود، تا جعبه چوبی زیباتر به نظر برسد. برای سفارش ساخت جعبه چوبی با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.


سفارش ساخت جعبه چوبی گل


سفارش ساخت جعبه چوبی گل ، با قیمتی مناسب انجام می شود. تقدیم گل به عزیزان همیشه و در هر حالتی بهترین، عاشقانه ترین و محترمانه ترین روش برای ابراز احساسات است. جعبه چوبی با انواع گل، یکی از هدیه های پر فروش و لاکچری می باشد. زیرا این سبک از جدیدترین متدهای تزیین گل است. تنوع در جنس، شکل، رنگ و اندازه این جعبه های چوبی، انتخاب علاقمندان را بسیار وسیع کرده است. سفارش ساخت جعبه چوبی گل با طرح های متنوعی مانند قلب، حروف، استوانه، مستطیل، مربع و ... که هدیه ای بسیار شیک و فانتزی بوده، صورت می گیرد. قیمت سفارش ساخت جعبه چوبی گل به رنگ، جنس چوب، ابعاد و شکل جعبه بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت با مرکز سفارش ساخت جعبه چوبی گل تماس حاصل فرمایید.


سفارش ساخت جعبه چوبی بزرگ


سفارش ساخت جعبه چوبی بزرگ ، در ابعاد و رنگ های متفاوت با توجه به سلیقه مشتری انجام می شود. جعبه چوبی با مواد اولیه ام دی اف از لحاظ زیبایی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. امروزه بیشتر تولید کننده های جعبه چوبی برای سفارش ساخت جعبه چوبی بزرگ از ام دی اف استفاده می کنند. بزرگترین دلیل استفاده ام دی اف در جعبه چوبی، زیبایی و مقاومت آن می باشد. همچنین ام دی اف به دلیل نوع مواد اولیه آن به رنگ کردن نیاز ندارد و می توان آن را با استفاده از خدمات برش لیزر هر مدلی که می خواهید برش دهید. برای سفارش ساخت جعبه چوبی بزرگ با جنس ام دی اف و قیمت مناسب و کیفیت بالا با ما از طریق شماره های ثبت شده در آگهی در ارتباط باشید.


سفارش ساخت جعبه چوبی زیبا


سفارش ساخت جعبه چوبی زیبا ، طرفداران زیادی دارد. جعبه چوبی زیبا نوعی بسته بندی می باشد که می توان آن را در طرح های مختلف عرضه نمود. همچنین می توان آن را با مواد های مختلف مانند شیشه، تلق و ... تلفیق کرد. استفاده از شیشه و تلق، زیبایی خاصی به جعبه چوبی می دهد و باعث دیده شدن داخل آن می شود. این نوع جعبه چوبی بیشتر برای پذیرایی، شکلات، چایی و ... کاربرد دارد. به طور کلی سفارش ساخت جعبه چوبی زیبا متناسب با محصول مورد نظر مشتری طراحی می گردد و با بهترین مواد اولیه ساخته می شود. همچنین ریزه کاری ها در مرکز سفارش ساخت جعبه چوبی زیبا بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اگر شما نیز قصد سفارش ساخت جعبه چوبی زیبا دارید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


سفارش ساخت جعبه چوبی قفل دار


سفارش ساخت جعبه چوبی قفل دار ، جایگزین مناسب برای پاکت یا کاغذ های کادویی می باشد. ساخت جعبه چوبی قفل دار به گونه ای انجام می شود که آثار هیچگونه جای پیچ، میخ و ... در بیرون آن دیده نمی شود. ظاهر زیبا، طبیعی و لطیف چوب باعث شده تا افراد زیادی از جعبه چوبی قفل دار و هر نوع جعبه چوبی دیگر برای کادوهای فانتزی خود استفاده نمایند. سفارش ساخت جعبه چوبی قفل دار با توجه به سلیقه افراد در طرح ها، ابعاد، رنگ ها و ... متنوعی صورت می گیرد. این جعبه ها در عین زیبایی و تنوع در نوع بسته بندی دارای مقاومت بالایی می باشند. برای سفارش ساخت جعبه چوبی قفل دار با شماره های ثبت شده در اگهی تماس حاصل فرمایید.


سفارش ساخت جعبه چوبی ساده


سفارش ساخت جعبه چوبی ساده ، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. جعبه های چوبی از پر کاربرد ترین مواردی هستند که جنبه زینتی و تزیینی دارند و برای نگهداری ابزار و لوازم شخصی خود می توان از آن استفاده نمود. ساخت جعبه چوبی ساده، کار ساده و آسانی است که با کمترین امکانات امکان پذیر می باشد. برای تهیه این جعبه ها به چوب مناسب (چوب گردو، توسکا، ماهون، گردوی طراح دار و چوب بنفش) و کاغذ سنباده (120 تا 1000) نیاز است. ابتدا تخته های چوبی که برای ساختن جعبه چوبی نیاز دارید را برش دهید. می توانید برای ساخت جعبه چوبی ساده از ترکیبی از تخته های چوبی با جنس های متفاوت چوب را استفاده کنید. بعد از آن که اندازه تخته ها را با سانتی متر مشخص کردید، آنها را با اره مویی برش دهید. سپس با استفاده از چسب، تخته ها را که به طور یکسان برش داده اید را به هم بچسبانید. بعد از آن الوار ها را به هم بچسبانید.


ساخت درب جعبه چوبی بسیار کار راحت و آسانی است. ابتدا یکی از تخته هایی را که به اندازه مساوی برش داده اید را انتخاب کنید و سپس دو نوار را به فاصله 25 اینچ از هم در آن طرف در جعبه چوبی بچسبانید.
برای تزیین درب جعبه چوبی ابتدا نواری نازک از چوب را به طول و اندازه های مساوی برش داده و جدا می کنیم. این دو نوار با طول یکسان را برای تزیین درب جعبه چوبی به کار می بریم. بعد از این کار مراحل ساخت جعبه چوبی ساده تمام است.
برای تهیه جعبه چوبی زیباتر با ماندگاری و کیفیت بالا و قیمت مناسب از طریق شماره های ثبت شده در آگهی به سفارش ساخت جعبه چوبی ساده بپردازید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

نشانی

موقعیت