Skip to main content

لوازم یدکی bmw

لوازم یدکی bmw ، در حال حاضر کمتر کسی وجود دارد که برند بی ام و را نشناسد. BMW مخفف عبارت آلمانی Bayerische Motoren Werke است و یکی از بزرگترین کمپانی های تولید خودروهای لوکس در آلمان می باشد. نوآوری در ساخت، طراحی هوشمندانه و کیفیت بالای ساخت از جمله عوامل موفقیت و محبوبیت این برند خودروسازی است. بی ام و در چندین مدل تولید می شود که هر کدام لوازم یدکی مخصوص به خود را دارند. از مدل های این خودرو می توان به سری 1، سری 2، سری 3، 4، 5، سری 6، سری i و x اشاره نمود. روز به روز شاهد افزایش تنوع مدل های این برند هستیم. برای آشنایی با لوازم یدکی bmw تا آخر این آگهی با ما همراه باشید.


لوازم یدکی bmw


لوازم یدکی bmw ، شامل لوازم موتوری، جلوبندی و مصرفی می باشد. همچنین از دسته بندی محصولات می توان به لوازم اکسسوری، اسپرت و تزئینی اشاره نمود. تهیه لوازم یدکی بی ام و از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو، باید در انتخاب قطعات اورجینال و باکیفیت دقت بالایی نمود و مرجع مناسبی را برای خرید این لوازم انتخاب کرد. مرکز لوازم یدکی  bmw  یکی از واردکنندگان اصلی تمام قطعات و لوازم اورجینال و استوک برای تمامی مدل های بی ام و در ایران می باشد.
لوازم موتوری بی ام و با توجه به مدل های موتور در خودرو تولید می شود. در صورتی که یکی از لوازم موتوری آسیب دید، پس از بررسی کردن نوع موتور باید اقدام به خرید لوازم موتوری bmw نمود. این لوازم شامل واشر سرسیلندر، پیستون، رینگ پیستون، یاتاقان ثابت و متحرک و ... می شود.
لوازم بدنه خودروهایی مانند بی ام و، مرسدس و سایر خودروهای لوکس آلمانی به علت تولید شدن در خارج از کشور و واردات محدود به علت قیمت بالا و تقاضای کم به راحتی پیدا نمی شوند. درب کاپوت، سپر عقب و جلو، رکاب ها، سقف کروک و پانوراما، آینه های بغل، درب های جلو و عقب در گروه لوازم بدنه bmw قرار می گیرند. در صورتی که لوازم یدکی bmw شما خراب شد و نیاز به تعمیر داشت به مرکز لوازم یدکی bmw مراجعه نمایید.

لوازم یدکی بی ام و


لوازم یدکی بی ام و ، قطعاتی هستند که در زمان خرابی لوازم اصلی بی ام و جایگزین آنها می شوند. با وجود این قطعات، عملکرد خودرو دچار مشکلی نمی شود و می تواند به فعالیت خود ادامه دهد. خرید لوازم یدکی بی ام و کار چندان ساده ای نیست. چرا که اجناس تقلبی و بی کیفیت به وفور در بازار وجود دارند. شناخت لوازم یدکی بی ام و اصل از تقلبی کار سختی است. قطعات یدکی تقلبی که در قالب برندهای معتبر عرضه می شوند، شباهت زیادی به قطعات اصل و اورجینال دارند. به همین علت، صاحبان خودروهای بی ام و برای اطمینان از خرید لوازم یدکی اصل بی ام و باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند. این مراکز، قطعات اورجینال را به فروش می رسانند و کالاهای خود را ضمانت می کنند. اگر شما هم برای تهیه لوازم یدکی بی ام و با مشکل مواجه هستید، با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 
قطعات یدکی bmw 


قطعات یدکی bmw ، در صورت اصل بودن، تاثیر بسزایی در سلامت و طول عمر خودروی بی ام دارند. یکی از قطعات یدکی بی ام و، سنسور باران است. این سنسور در قسمت پشت آینه وسط قرار می گیرد و به شیشه ی جلوی bmw می چسبد. این قطعه وظیفه دارد تا سرعت برف پاک کن خودرو را کنترل کند. علاوه بر این، در قطع و وصل آن هم موثر است. در مواقعی که باران به آرامی می بارد، این سنسور هوشمند شدت باران را تشخیص می دهد و باعث می شود تا برف پاک کن به صورت آرام حرکت کند. اما در هنگامی که باران شدید باشد، این سنسور برای موتور برف پاک کن دستوری می فرستد. در نتیجه، برف پاک کن سریع تر کار می کند. قطعات یدکی bmw در بسیاری از فروشگاه ها در دسترس هستند. برای خرید قطعات یدکی bmw با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

فروش لوازم یدکی bmw


فروش لوازم یدکی bmw ، با کیفیت بالا و قیمت مناسبی صورت می گیرد. لوازم مصرفی این نوع خودرو شامل روغن و شمع موتور، فیلتر روغن و هوا، لنت و دیسک ترمز، کوئل، فیلتر کابین و ... می شود. این نوع لوازم نیازمند تعویض به موقع و زود به زود هستند. خرید لوازم مصرفی برند و باکیفیت در افزایش طول عمر خودرو و بهره وری آن نقش به سزایی دارد.
میل موج گیر، سیبک و میل فرمان، طبق های کوچک و بزرگ، بوش طبق های کوچک و بزرگ، کمک های جلو از جمله قطعات اصلی جلوبندی خودرو می باشند. خودروهای بی ام و به طورکلی پرخرج هستند و لوازم جلوبندی و مصرفی آنها باید پس از مدت مشخصی حتما تعویض شوند. فروش لوازم یدکی bmw تمامی محصولات خود را به صورت عمده و جزئی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ثبت شده در آگهی تماس بگیرید.

فروش لوازم یدکی بی ام و


فروش لوازم یدکی بی ام و ، با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می شود. قیمت لوازم یدکی بی ام و با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد. از جمله آنها می توان به اورجینال و غیر اورجینال بودن، نو و یا دسته دوم بودن، نوع قطعه، نوع ماشین، نوسانات ارز، اصل و یا مونتاژ آلمان اشاره نمود. همچنین می توان موجود و یا کمیاب بودن، گارانتی یا بدون گارانتی، خدمات پس از فروش، برند و شرکت را نام برد. برای خرید و فروش لوازم یدکی bmw با مرکز فروش لوازم یدکی بی ام و تماس بگیرید.

لوازم یدکی bmw x6


لوازم یدکی bmw x6 ، تنوع بالایی دارد. از جمله آنها می توان به لوازم جلوبندی، کاپوت، درهای جلو و عقب، پنجره ها، موتور، لنت و ... اشاره نمود. بی ام و x6 یک SUV لوکس با سایز متوسط است. این مدل خصوصیات SUV را با مدل کوپه ترکیب کرده است. از خصوصیات bmw x6 می توان ارتفاع بالا از زمین، قابلیت تمام چرخ محرک به همراه چرخ خا و لاستیک های بزرگ را نام برد. اگر قصد خرید و یا تعویض لوازم یدکی بی ام و x6 را دارید با شماره های موجود در آگهی تماس حاصل فرمایید.

لوازم یدکی بی ام و 520


لوازم یدکی بی ام و 520 ، شامل آینه بغل، قطعات موتوری، جلو پنجره، لوازم جلوبندی و ... است. این مدل از سری 5 بی ام و سدان می باشد که در سال 2011 طراحی شده و در اتاق های G30، F10 و E60 موجود است. لوازم یدکی بی ام و 520 در صورت خرابی باید به موقع تعویض گردد تا از هزینه های زیاد جلوگیری شود. در صورتی که خودروی بی ام و 520 دارید و قطعات آن با مشکل روبرو شده اند به مرکز تعمیر لوازم یدکی بی ام و 520 مراجعه نمایید.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

شیراز
نشانی
خیابان یقطین، کوچه 2، استوک نیشگاز

موقعیت